Gå til innhold

Snaaaaart uke 48 =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå nærmer det seg uke 48 jenter, og da er det bare å sende TR på ferie =) eller hva sier dere? Krysse fingrene for oss alle sammen!!!!!

Gleder meg masse til 1. desember og forhåpentligvis IKM =) VEnter imidlertidig med testing til mandagen etter om ikke TR har kommet først... Noen som har kjent noen symptoner på at det kanskje blir en augustbaby?

Jeg har kjent noen stikninger på høyre side noen ganger et par dager (gått over nå) Men er usikker på om jeg pleier ha det til vanlig?!?!?!?? Eller om det bare er jeg som følger ekstremt nøye med på kroppen min og håper den bare kan skrike til meg GRAVID =)

Noen andre som er like rare som meg her? eller har kjent noen symptoner på at TR ikke kommer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner meg godt igjen! Jeg kjenner stadig vekk etter.. Jeg hadde eggløsning for ett par dager siden. I går våknet jeg halv sju fordi jeg hadde vondt (var øm) i brystene..da hadde jeg ikke sjangs til å sove igjen, selv om jeg hadde fri og planer om å ligge lenge. Ut over dagen klarte jeg å overbevise meg selv om at jeg var kvalm, må egentlig bare le av meg selv for hvis man må kjenne så inderlig godt etter så er det nok bare ønsketenkning:) Ble litt skuffet når jeg våknet i dag uten å være øm i brystene lenger, men nå kjenner jeg det igjen! Dette er ikke innbildning! Bruker ikke å ha det, verken rundt eggløsning eller ved tr. Rare greier, det er vel ikke normalt å kjenne symptomer så tidelig er det det da? Har ikke ikm før 4.des.

Skrevet

så morsomt at flere er som meg =) JEg har gått rundt å vært "kvalm" i tide og utide et par dager nå.. OG kommet til den konklusjonen at det må være innbilt =) hehe Noen sier de kan kjenne slike ting nesten omgående etter at du har blitt gravid, men jeg kjente altså ingenting med førstemann (var ikke planlagt så gikk heller ikke å kjente etter da).. MEN bare så det er sagt er det veldig veldig individuelt... så kanskje lykken har stått deg bi? håper det =) *krysserfingrenemassefordeg*

Skrevet

Har IKM 2. des. Kjenner også stikninger nederst i magen...som er litt uvanlig...men det kan jo være innbildning. Går jo hele tiden og kjenner etter symptomer.....blir gaaal av å konstant tenke på det...:o) Det er jo ikke annet å gjøre en å vente...sukk!

Skrevet

hei :-)

Ny her inne. Vi har prøvd de siste månedene, og denne måneden var det EL rundt 14.nov. I begynnelsen av uken hadde eg en del stikkinger, og tenkte, hm dette har eg ikkje kjent før... Har hatt litt stikkinger, mensmurringer tirsdag og onsdag også...Mandag var eg veldig vond i ene brystet, har to fettklumper som eg var veldig øm i... og tirsdag var det litt mindre ømt, men kjente det fremdeles. I tillegg begynte det andre brystet også å bli ømt.... de har vært ømme de neste dagene, og i går var de veldig "faste". Tenker jo alt mulig, kan det være denne måneden vi lykkes???... Men tenker og at no er eg vel så opptatt av det at eg kjenner alle symptomer... Og i dag er eg fremdeles litt øm om eg tar på de, men ikkje som de andre dagene... Så er ikkje så optimist i dag nei. Men, men, ikkje IKM på noen dager enda, så...

Prøver å håpe, men ikkje for mykje....

Så du er ikkje alene om å gå rundt og kjenne etter :-)

Skrevet

uff ja når man sitter og tenker på det føles det uendelig lenge til.. Men med jobb og en sønn på 2 hjemme så går tida litt framover heldigvis... Veldig spent og håper vi får treff alle sammen =)

Skrevet

Hei hei=)

Jeg kjenner etter veldig godt,men kan ikke si jeg har kjent mye til det.....Har følt meg frisk og rask...:(...hehe... idag er det 1 uke til ikm,så dette blir en spennende uke..Er så spent på om egget har festet seg osv jeg...ikke kjent noen ting!!!!(den 6/7 dagen idag)....Er så mange som har stikkinger altså...jeg vil kjenne noe jeg også!!!;)

Skrevet

Dette er min første pp, så jeg har liksom aldri kjent etter før- men jeg vet at hadde jeg hatt så ømme bryster før så er det umulig at jeg ikke har lagt merke til det..men når jeg innbilder meg kvalme så hvem vet. Vi får krysse fingrene alle sammen og håpe at symptomene vi kjenner virkelig tyder på at en liten er på vei:)

Skrevet

Til amino: Når hadde du el da? Det må jo være noe,når du våkner med ømme bryster....Har aldri opplevd det og jeg får vanligvis ømme bryster over en uke før tr;) Får håpe det er noe å vei da, jeg hadde iallefall blitt litt gira hvis det var meg=)

Skrevet

tror ikke jeg klarer å vente til IKM med å teste! Har bestillt tester fra billige-tester som kommer i begynnelsen av neste uke...kommer til å teste med en gang...selv om det er liten vits:o) Hvorfor blir fornuften helt borte når det gjelder disse sakene tro=) ?

Skrevet

Hehe.....skjønner hva du mener...rundt el klarte jeg å svi av 24 el tester....hehe...Så tror nok de 6 gravidtestene går fort unna oxo;) Når har du ikm da??? Klarer iallefall ikke å vente til etter ikm....=)

Skrevet

Jeg hadde eggløsning på tirsdag, når jeg da i går, så det var jo bare gått to dager!? Jeg føler jeg begynner å bli helt skrullete..hehe:) Å ja, jeg er gira, men tørr ikke ha så store forhåpninger..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...