Gå til innhold

Øyekatarr og julebord......


mamma søker barn-har fått 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, våknet i dag med et øye som ser litt annerledes ut..... Kanskje ikke så rart, i og med at begge guttene mine har hatt det. Men det kunne liksom ikke vente til i morgen, neida vi tar det den ene gangen i året da det er julebord.

Gruer meg litt til å sminke sånne kløende, rennende øyne.

Kanskje jeg bare skal stille i solbriller a la Mariann i Surferosa????

Så kan det jo hende at noen tror jeg er en VIP.....

 

Ha en god helg så langt, vi "snakkes" sikkert på søndag kveld.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha et flott julebord øyekatarr tiltross... Om du er lur og starter med klorofenikolsalve med en gang, så dråper utover kvelden kan det jo hende at det går bedre...

 

Kos dere masse!

Skrevet

Å fillern!! Så irriterende og vondt!!

Jeg stemmer for solbriller :)

 

Ha det moro i kveld da :)

Skrevet

Har fått dråper og begynte med de kl 1030 i dag, håper på bedring.

Skrevet

En god unnskyldning for solbriller en sen novembernatt, ikke sant.

 

Moro blir det lell.

Skrevet

Typisk: er det ikke kviser som plupper opp på fest-dagen er det øyekatarr :).

Men: kjempeflott unnskyldning for meget viktige SOLBRILLER!

 

Ha et skikkelig fint julebord uten sminke men MED SOLBRILLER.

 

Kos

Skrevet

Er det ikke typisk!!!

Ønsker deg en rask bedring og en hyggelig kveld!

Skrevet

God bedring!

Er sikker på at dråpene har begynt å virke og at du ser ut som en dronning på festen i kveld:-)

 

HAVE FUN!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...