Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Har sluttet å amme for noen dager siden... men melken vil ikke bort.. bare i den ene.. var helt tom i går.. men i dag har jeg så melkespreng at jeg ikke klarer å ligge på siden... Hadde ikke den største melkeproduksjonen heller... Hvor lang tid brukte dere på å få bort melken?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Gå i dusjen og stå under varmt vann til det begynner å renne av seg selv, ikke pump ut, men la det værste overskuddet renne ut. Så setter du på deg den strammeste jogge-bh du klarer å få på deg og gå med den dag og natt et par dager, da burde det være over. Det var det hos meg, og jeg hadde MYE melk.
Mrs. Bouquet Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Hadde melk i månedsvis etterpå, i starten håndmelket jeg bort sprengen.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 Jeg hadde melk i to måneder etter at jeg sluttet.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 Du kan også få tabeletter hos legen som tar bort melken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå