Gå til innhold

Hva brukes A krem til? u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

A krem er FENOMENAL til tørr hud:-) jeg bruke den selv til ansiktet på vinteren. . . .har atopisk hud . . . Anbefaler den på det sterkeste:-)

Skrevet

Jeg må bare underskrive denne. Veldig god krem. Ikke så tiltalende boks/glass, men innholdet er meget bra :)

Bruker det på meg selv, ansiktet som ellers på kroppen og på dattern min dersom hun blir tørr.

Skrevet

jeg var til hudpleier en dag pga uren hud og da advarte hun meg mot å bruke A krem under svangerskapet og mens en ammer.Lett for å få uren hud da mente hun...skulle holde meg unna alt som hadde mye A vitamin i seg

Skrevet

Jeg bruker A krem på mine barn som kuldekrem og som krem generelt hvis de har tørr hud, også solbrent hud..

Selv smører jeg meg inn m den på kvelden i annsiktet.... og huden min blir da finere, ble plaget m ujevn og litt uren hud under svangerskapet, men mye bedre nå som jeg smører meg m denne kremen..

fikk anbefalt denne kremmen første gang på helsestasjonen da sønnen min fikk atopisk eksem

Skrevet

Har selv jobbet som hudpleier, og har prøvd mange fine dyre kremer. Har til tider vært plaget med urenheter / blandingshud. Nå har jeg brukt A-krem i flere år i ansiktet, og dette er mitt andre svangerskap. Har aldri vært så fin i huden....... null kviser =) På dattera mi bruker jeg den til kuldekrem, brukte den også hvis stumpen var litt rød. Uunnværlig her i huset!

Skrevet

A-krem er kjempeflott:)

Kan brukes til alt :)

Skrevet

hvorfor ble jeg advart mot det da av en hudpleier?

av og til lurer jeg på om de har peiling om hva de driver på med

Skrevet

så da kan jeg bruke det da...den man får kjøpt på apoteket eller?

Skrevet

Du får kjøpt den på apotek, helsekost og Vita-butikker.

Kan være en del penger å spare på de ulike stedene ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...