nickoline og supermann Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Hva tar de, og hva gjør de. Vasker de bak sofaen feks? Jeg har hatt ei her et par ganger. ikke sikker på om jeg er fornøyd. Ser bra ut med en gang, men ved nærmere ettersyn så har hun ikke tørket støv av enkelte ting. ikke vasket bak sofaen etc betaler henne 360 for 3 timer. da vasker hun kjøkken uten spiseplass, stue, bad og hall. har ikke mye ting og tang og tørke støv ut av....kun en skjenk og en bokhylle. Men jeg synes ikke hun gjør det bra nok........
Gjest Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 ville nok ha funnet ei anna ei ... virker ikke som hun har peiling på hva det er å vaske ned hus til folk..
Tommage♀♂ Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 På 3 timer kunne jeg ha skurt hele 3 etg. huset mitt. Finn deg en ny vaskedame/mann
ApriIbaby Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 ..eller ta det opp med henne. det gjorde jeg. Jeg sa til henne at hun hadde glemt der og der.... har blitt så bra så! Vi betaler 300 for 3 timer. Hun tørker støv av alt ink bilder/planter, vasker speil dører etc, tar hele kjøkkenet, badet, støvsuger og vasker golv. Tar slvsagt bak sofaen og under putene også.
*Magic* Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 Jeg har 2 vaskedamer;) De drar frem sofaen, rister duker, tar bort alt som står på hyller osv. hver gang for å vaske. Greit at de er 2 også, for da er de her i ca. 1 1/2 t. i stedet for 3 t. Vasker hele huset hver gang, og pusser vinduer etc. hvis jeg ber om det. Betaler kr. 120,- pr. time pr. dame, og da varierer det litt fra gang til gang.
Fire småtroll Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 Vi har hatt 4 forskjellige vaskedamer før vi fant henne vi har nå, er superfornøyd! Hun skrubber dusjen, vasker bak sofaen, vasker alle vinduskarmer osv. Blir skinnende reint her!
Nickeguri Skrevet 23. november 2007 #7 Skrevet 23. november 2007 Jeg har en vaskedame som vasker ca 80 - 90 kvadrat på 2 timer. 250 kroner for det. Jeg har egentlig samme erfaring som deg, og har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal gjøre. Hun flytter for eksempel ikke på møblene for å vaske, og tørker ikke sååå godt støv. Men vi får se. Jeg stoler jo på henne, og noen jeg kjenner, kjenner henne. Jeg syns det er litt vanskelig å stole på en vilt fremmed person. Jeg så en dokumentar på tv en gang, der personer fra et vaskefirma ble filmet med skjult kamera. Det var et trist syn, med mye snoking i skuffer og skap etc.
Nickeguri Skrevet 23. november 2007 #9 Skrevet 23. november 2007 Det husker jeg ikke. Det gikk på tv for noen måneder siden, husker ikke kanal. En av de som vasket, tok seg en slurk fra barskapet, en annen lekte med en lekesykkel eller hva det var, og de snoket litt rundt. Jeg husker ikke hvilket vaskebyrå de kom fra, og det er sikkert irrelevant, men det var et av de store kjente.
yvve73 Skrevet 23. november 2007 #10 Skrevet 23. november 2007 Det var på TV2 hjelper deg ja. Tror det var City Maid. Men, de la seg helt flate og beklaget. Regner med det kan finnes sånne mennesker i alle firma.
nickoline og supermann Skrevet 23. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 23. november 2007 finne meg ei annen ei. ser nå at hun har gjort skikkelig dårlig jobb i går. fant potetskrelleren min inntil veggen ved hjørnet av sofaen. og en rosineske bak. vi har flisgulv og jeg hadde skrubbet den for hånd dagen før, så skulle hun vaske over med dampvaskren. dagen før hadde jeg knust et glass med svisker. jeg vasket ikke godt nok selv og flekken er der enda. ser også at hun ikke har vasket av dørene på hverken kjøkken eller rommene. så jeg lurer på hva hun egentlig har gjort annet enn å pusse speil,vaske toalett og kjøkkenbenken........
gilgi Skrevet 23. november 2007 #12 Skrevet 23. november 2007 Jøss hvor får man taket i vaskedamer som tar ca. 110 kr timen som mange her skriver. Er veldig intressert.
Nickeguri Skrevet 23. november 2007 #13 Skrevet 23. november 2007 Vel, jeg må vel innrømme at det ikke er helt hvitt.....Men det er meningen at hun skal starte lovlig snart, hun skal bare få det formelle i orden. Så da får vi se hva det koster hvitt. Og om jeg skal fortsette å bruke henne, da.....
Nickeguri Skrevet 23. november 2007 #14 Skrevet 23. november 2007 Ja, enig i det. Det kunne like så gjerne vært i et annet firma de fant slike personer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå