Gå til innhold

Er en veldig stolt mor i dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Marius gikk i dag 8 skritt før han tatt. De begynte begge å ta et skritt for noen uker siden men, i dag kom gjennombruddet. Så nå kommer vel Niklas etter i kveld eller morgen dagen. De har fulgt hverandre ganske tett. Så da blir det vel en i hver retning da:)

Ha en god helg alle sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!!!

Min Aurora begynte å gå på lørdag 17.11 og Kristine tar sine første i dag. De begynte også litt for en mnd siden, og de har hele tiden utviklet seg veldig likt +/- 1 uke

Det er så gøy å se hvor stolt de er!!

Kos deg!

Skrevet

Så morro da.. Hvor gamle er det blitt nå? He he gleder meg jeg også.

Skrevet

Ja, det er veldig morro. Syntes det skjer nye ting hver dag nå. Gutta blir 1 år 16des så tiden har jammen meg gått fort.

Alt bra med dine gutter da?

Skrevet

Ja tiden bare flyr.... Jada kjempe bra med de, er smør blide stort sett fra de står opp til de skal legge seg... Så jeg skal ikke klage. Hadde vel adri drømt om at dette skulle være så lett men må si jeg stoor koser meg med dette :) Nå er de jo allerede på den 10 mnd så det skjer jo noe med de hverdag nå....Morro assa. Håper alt står bra til med dere også da... ;)

Skrevet

Ja, de er stort sett bare blide de også. Har vært et par slitsomme månder med mye forskjølelse og natte hosting men, det er vel noe man må regne med. Skal på utreding for å se om det kan være noe astma eller allergier på de.Så vi får håpe det blir bedre snart.

Skrevet

Så bra da.. Ingen ting er bedre enn at de er blide. Tuller du? Samme problemet her, fått ventoline nå da på begge som vi skal bruke om de får en veldig hoste kule.. Vært hos en spesialist også men han kunne ikke fastslå at det er Astma. De er igrunn ikke veldig tette heller annet enn at de har en veldig stygg hoste!!! Og nå er vi nødt for og operere han ene også(Lucas) han har sliti litt med en liten brokk, fikk den først når han vr 3-4 mnd ca og nå har den kommet for fullt igjen.. Dette er jo noe som gjør kjempe vondt for han så nå har de bestemt seg for og operere han for dette. Den sitter i lysken så det er jo ett ganske omfintlig sted også vil jeg tru, Uff får jo så vondt av han når dette skjer og den sprenger på assa.. Kan ikke si jeg gleder meg til selveste opereasjonen med han men dette vil nok bli det beste for han stakkar.... God bedring med dine da, og ikke minst God jul ikke lenge til nå :)

Skrevet

Vi har også fått ventolin som vi skal prøve og det har faktisk hjelpt. De har blitt mye bedre den siste uka, så det er nok mye forskjølelse i det også. Men blir spennende å se til onsdag for da skal vi ta allargi tester også. Men nå gegynner de i barnehagen til uka så da blir vel lang tid med sykdom tenker jeg.

Uff, høres ikke godt ut med brokk. Ikke noe morro når de små har det vondt men, det blir jo heldigvis bra igjen.

Nei, ikke lenge til jul, blir morro med de små.

Så ha en god jul dere også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...