Gå til innhold

klarer ikke legge fra meg dildoen jeg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som vet om dette er farlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan bruke dildo,men du skal helst ikke ha den inn i kjeden,pga bakterier også videre. men du kan bruke vibratoren på den om det er det.

leste dette en plass:)men husker ikke akurat vor nå:)

Skrevet

Så lenge du bare bruker den på klitoris, og ikke inni skjeden - så er det bra:) Skulle du få sammentrekninger i livmor, så kan du ta litt pause da. Kos deg:) En god ide å gjøre foressten...

Skrevet

har oxo samme problemet, pluss at fantasiene mine løper løpsk nå. drømmer til og med om jente sex, må le litt av meg selv når jeg vokner midt på natta og skjønner hva som går igjennom hodet mitt.

Skrevet

ha ha samboeren min klikket helt på meg! "hva er det du driver med?? Skal du drepe baby??" Jeg har en sånn klitorisstimulator og det er helt nyydelig! Spesielt nå som jeg ikke syns vanlig inn og ut sex er spesielt digg. Da er det jo såå mye bedre å gjøre jobben selv! he he. Kos dere jenter!

Skrevet

Trodde man skulle være forsiktig med vibratoren, for det kunne påvirke hjerteryten til babyen... (O.o)

Skrevet

Dildo finnes ikke farlig verken for hjertelyden eller for skjeden med tanke på bakterier. Pga proppen som ble dannet når du ble gravid kan ingen bakterier nå babyen gjennom skjeden din! Men hvis du skal bruke dildo i skjeden bør du slå av vibratoren for den kan starte premature rier, og det er det ingen som vil ha! :)

Skrevet

Skjønner ikke helt hvorfor dere sier at man ikke skal kunne bruke vibratoren fordi den kan starte premature rier? Det rister da ikke så fælt? Vil jo si at det er mer "belastning" på skjede å ha litt røff sex...? Og de sier jo at sex ikke er farlig. Så hva er det da med vibratoren som kan gi rier?

Skrevet

Sjekket dette på rygt-guiden på gullsmokken jeg, her er svaret fra jordmor Siri:

Du behøver ikke å være bekymret hvis du liker å bruke dildo. Det er helt greit, også under svangerskapet, men jeg vil vel foreslå å ikke være altfor brutal dypt der inne. Det gjelder i og for seg også med vanlig samleie. Penis er imidlertid en konstruksjon med svampvev uten harde kanter og det skal veldig mye til å gjøre noen skade. Med dildoer er det litt annerledes, det kan være harde / skarpe kanter. – og poenget er jo ikke å støte så hardt at man skader membranen der inne. Det skal virkelig noe til, og jeg har aldri hørt om noe tilfelle, men greit å være obs på likevel. Hovedregelen er altså at det er OK å bruke dilo. Men det finnes noen unntak: Hvis du har fått bekjed om at du er i risikosonen for prematur (for tidlig) fødsel skal du være forsiktig. Hvis du har Placenta previa (morkaken foran hodet) kan sex være farlig generelt, hvis vannet har gått og baby dermed ligger ubeskyttet, eller at membranen der inne er skadet på annen måte er det også grunn til å være forsiktig. Man anbefaler heller ikke å ha vibratoren på om man har dildoen dypt inne i skjeden, for det kan irritere mormunnen slik at fødselen begynner før tiden.

Det er ikke bevist at vibrasjonen kan påvirke barnets hjerterytme, så det behøver du ikke å være bekymret for. Man kan godt bruke vibrasjon til ren klitoris stimulering, eller stimulering av kjønnsleppene, det gjør ingenting, uansett når i graviditeten man gjør dette.

Skrevet

Ved forrige svangerskap brukte jeg vibratoren,med vibrering inne i skjeden, helt til en måned før terminn før jeg la den bort. Det gikk strålende, og jeg kommer til å gjøre det samme denne gangen. Man har jo alltid tanken på å være litt forsiktig i bakhodet. Vi må da belønne oss selv for å avstå fra alkohol og noe god mat...

Skrevet

Halloooo, folkens. Ikke gi feil info til den sex-glade piken, nå da.

Dildo kan du fint bruke, både "invortes og utvortes", forran og bak (ikke uten å vaske den godt i mellom selvsagt) hehe. Er det vbrator på skal du derimot IKKE slå den på.

Min kompetanse på området? Tidligere selger av sexleketøy.

Skrevet

er ikke noe mer farlig å bruke dildo eller ekte vare, og den ekte varen er iallefall ikke farlig

Skrevet

Bare å vaske dildo/vibrator før etter bruk (finnest også desinfeksjon som kan smørest på) =)

Skrevet

Blir heilt deppa eg...vi har ikke hatt sex på 4-5 mnd og dildo ka e det? det har ikke eg og vil ikke ha d!!! e un ormal eg ja..

Skrevet

hæ?? aldri hørt om at det er farlig!!! brukt min mange ganger jeg. trudde det bare var at hvis du hadde vibrator skulle du ikke bruke med vibrasjon i skjeden?? det er det folk har sagt her før iallefall

Skrevet

Jeg er alene hjemme i kveld...og nå fikk jeg en god idè!

Skrevet

jeg og faktisk:) noen andre som har tips til måter man kan kose seg på alene el? for oss som ikke får noe ekte vare.

Skrevet

klittstimulator er lov men ikke noe innvortensbruk ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...