Gå til innhold

Julekort-hvor mange sender dere til?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gøy å sende julekort av baby for første gang. Men hvor mange sender dere til egentlig? Og hvem? Onkler,tanter,bestef, venner,barselgr. etc?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I fjor bestilte jeg 30, men det var for få, så jeg måtte ha 10 til. Derfor ble det 40 i år også. Sender til venner og familie (også onkler, tanter og søskenbarn).

Skrevet

Sender til besteforeldre, søsken av oss foreldre og venner.

Skrevet

Har foreløpig 32 slekt og venner på julekortlisten

Skrevet

Blir noenog 20 her..

Familie (tanter,onkler,besteforeldre o.l) og venner, ett par naboer..

Skrevet

Har bestillt 35, satser på at det er nok

Skrevet

Tror det blir rundt 30 det blir sendt til i år. Litt usikker, for vet ikke helt hvor mange i familien til min mann vi skal sende til.

Jeg sender til min ex familie også, fra ungene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...