Piruett Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Gøy å sende julekort av baby for første gang. Men hvor mange sender dere til egentlig? Og hvem? Onkler,tanter,bestef, venner,barselgr. etc?
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 I fjor bestilte jeg 30, men det var for få, så jeg måtte ha 10 til. Derfor ble det 40 i år også. Sender til venner og familie (også onkler, tanter og søskenbarn).
2005&2010 Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Sender til besteforeldre, søsken av oss foreldre og venner.
imsdal med julesmak Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Har foreløpig 32 slekt og venner på julekortlisten
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 Blir noenog 20 her.. Familie (tanter,onkler,besteforeldre o.l) og venner, ett par naboer..
Tommage♀♂ Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 Har bestillt 35, satser på at det er nok
camilla^ Skrevet 23. november 2007 #7 Skrevet 23. november 2007 Tror det blir rundt 30 det blir sendt til i år. Litt usikker, for vet ikke helt hvor mange i familien til min mann vi skal sende til. Jeg sender til min ex familie også, fra ungene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå