lengter daler ned i skjul... Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 lurer på om det er en tann på gang på lillegutt. han er 4 mnd. sutrer og griner mye, sover mere urolig enn han pleier. sikler MYE, bare renner ut av munnen. han biter på hånda hele tiden, og tygger på feks fingeren min hvis jeg skal kjenne i munnen hans. han blir litt sånn irritert, roper nesten og får litt panikk med å putte håna i munnen... høres det ut som tenner? har smurt med dentinox, virker som at det roer seg litt, men ikke veldig. hvor lenge er det vanlig at han er så plaget før tanna kommer opp og det blir bedre?
hønemor-76 fødte 130707 Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Dytter på denne for dette vil jeg gjerne ha svar på også.. Gutten er 4,5 mnd og skikkelig grinete, biter på alt, sikler og bæsjer masse... Han får en tann men den har ikke kommet fram enda. Ser den veldig godt, og kjenner den med fingrene.. håper den snart kommer..
☆Pacific sunset☆ Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Tenner ja - alt tyder iallefall på det De kan faktisk holde på med alt dette i et par mnd før tannebissene dukker opp... Bitering som har ligget i kjøleskapet, dentinox og fingrene sine/dine er nok det eneste som hjelper!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå