Gå til innhold

Faen asså!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det helt stille i magen min igjen. Dette er fullstendig brudd på vanene våre , dvs hun er ALLTID aktiv på formmidagen , fra morgenen og utover...

Så har det seg slik at jeg jobber på sykehuset ,å er bare noen etg unna Svangerskaps poliklinikken. Skal jeg stikke opp til dem å si fra om min bekymring?

Det som er litt skjais , er at jeg har vært der 2 ganger før allerede å sjekka opp status , pga at det plutselig blir stille der inne.....Så føler det litt ubehagelig!

Babyen gav litt livstegn fra seg i.. tjaaa... 0800 tiden , men veldig svakt!

Hva gjør jeg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta deg en tur! Du er jo heldig som er så nærme, og skjønner at det kan være ekkelt å gå flere ganger, men bedre det enn å være bekymret..

Skrevet

Fikk en pitteliten puff her nå .. altså i magen.......

Skrevet

HI her.

Kjente litt bevegelse nå.. LITT bare...

Faen.. Blir litt stresset av dette jeg

Skrevet

viss det er mindre enn det pleier så hadde jeg tatt meg en tur hadde jeg vært deg=) bedre å få sjekket det opp,viss du går og er engstelig så blir babyen enda mer rolig ( snakker av egen erfaring=P hehe)

Skrevet

Vært på Svangerskaps pol.

Skal å ta en CTG registering om 30 min..

Ubehagelig. Ene jordmora sa ; Du har vært her før du på CTG reg...

Tydeligvis husket-...

Skrevet

Jeg syntes det er så dumt når de sier sånnt,, de fleste syntes det vel er litt ubehagelig å "mase"..hvertfall jeg:)

Men uansett lykke til!!

Skrevet

Tja, synes nå ikke at 4 timer er så veldig lenge uten å kjenne liv:o) Vet ikke hvor langt du er på vei, men er babyen stor nok til at du greier å "holde ham/henne"? Da kan du dytte litt og se om hun/han våkner.

Ville ikke bekymret meg hvis du kjente liv for 4 timer siden;o) Du er kanskje av det engstelige slaget (siden du allerede har vært og sjekket 2 ganger før), og da er det kanksje greit å sjekke likevel..?

Selv hadde jeg ikke flydd opp på grunn av dette=) men vi er alle forskjellige.

Skrevet

Ja , jeg er av den engstelige typen.

34 uker på vei... Dytter i magen , drikker kaldt , spist noe søtt , gått i masse trapper , alikevell ikke noe livstegn.

Skrevet

Da er det ikke noe å lure på:o)

Så du hadde vært oppom allerede, og det skal du IKKE ha dårlig samvittighet for. Unødvendig kommentar fra jordmor synes jeg. Og du bør ikke ta deg nær av det.

Lykke til=) Alt er sikkert flott med den lille! Men man skal ikke behøve å gå rundt og bekymre seg. da er det mye bedre å sjekke opp.

Skrevet

Kan jo hende at den har lagt seg til slik at du ikke kjenner bevegelse så godt.....

Skrevet

Tillat deg selv å være litt "hysterisk", du PLAGER ikke dem. De er på jobb og det er jobben deres å sjekke;-)

Så skyv fra deg den ubehagelige følelsen og sett deg selv og barnet ditt først!!

Det er nok helt i orden skal du se, men engstelse er jammen ikke bra uansett.

Skrevet

i den ukene du er i nå og de ukene du har igjen så er det helt normslt å kjenne mindre liv. . ungen har også en rolig periode huser ikke hvilken uke det er i, men den skal jaffal såve mesteparten av tiden, så da er det vannskeligere å kjenne at det leer på seg. . men du skal kjenne liv,men trenger ikke å vare så ofte lengre,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...