phantomet Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Phantomet har bedt phantom-mannen pent om bestiller sushi til oss til gullrekka. *smiler* Det er absolutt det beste jeg vet. Og sammen med kald øl er det hiiiimmelsk...phantom-mannen kan styre seg, men siden det nå begynner å bli lenge siden var det greit.*smiler fornøyd* Jeg gleder meg, jeg gleder meg, jeg gleder meg...*ler*
Travelmor Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Slettes ikke dumt! Det er viktig å ha noe å glede seg til.. på en fredag.
Karomamma Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Nam nam!!! Kald øl også, sier du...? Vi venter besøk av fjortisniesen og bestevenninna. De skal ta ekspressbussen til Oslo og får lov å gå litt tidlig fra skolen i dag. Jeg har vært på desperat jakt etter Idolbilletter, men det ser ut som det blir nachos (bestilt på SMS), kortspill og TV i kveld. I følge min søster er det visst kortspilling og sene kvelder som er viktigst. Det store poenget er å vinne over Karopappa. Jentene har visstnok spilt kort hele uka for å lade opp, he he.... De er jo så søte, litt barnslige fortsatt selv om de er fine ungdommer. Jeg gleder meg til å se dem!! Ha en fin helg, alle sammen!!
phantomet Skrevet 23. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2007 Jeg synes sake er oppskrytt...*ler* Så gøy med besøk av niesen med venninne. Tenker de er klare for å slo Karopappa ned i støvlene i kortspill ikveld. *smiler* Så spennende å være i Tigerstaden på egenhånd... Heldig er hun som har en Tante, Onkel og kusine i storbyen... Kos dere masse! Klem klem
allerhelstNorge Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 Vet du, sushi er vel snart det eneste jeg IKKE har vært innom. Det går mest i indisk i alle mulige varianter her.... Men sushi eller nachos/niese kveld høres mye bedre ut enn min: NATTEVAKT:(( Selvom det på en måte er selvvalgs føles det urettferdig og tungt å jobbe HVER ENESTE FREDAG OG LØRDAG NATT. Men om noen måneder, da er det slutt. Da begynner et herlig student-liv. Have a nice week end.
♥Snulder Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 Det skal ikke så mye til for å ha noe å glede seg til!! Hehe.. hadde noen servert meg sushi, så hadde det ikke blitt noen koselig kveld for meg!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. november 2007 #7 Skrevet 23. november 2007 Kos dere! Husker første gang klattisfyren ba med meg ut på middag..........Sushi faktisk................han gledet seg som en unge, mens jeg overhodet ikke makter sushi.........synes bare det er ekkelt;-) Kan tro det var vellykket.......han spiste og jeg drakk japansk øl..............hahahahaha...............og tok en burger senere på kvelden et annet sted for ikke å sulte i hjel;-)) Lurt å sjekke før første middagsdaten hva den andre faktisk liker eller ei:-) Det har vi ledd mye av i etterkant, men der og da ble det hele litt pinlig, for både han og meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå