Gjest Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 I går ble en kompis av sambo funnet død hjemme. det var moren som fant han. Sambo har ikke hatt kontakt med denne fyren på en stund, men de var gode venner fra de var 2-3 år og frem til de var ca 20... Sambo har lyst å gjøre noe men hva skal man gjøre da? Sende blomster? Kort? Blomster på graven? Hva ville dere gjort? Han kjenner ikke moren så godt lenger heller, men hun er en god venninne av svigermor...
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 hadde jo gått ann å gå sammens med sin mor og kjøpt blomt til å ha på graven. selv om man ikke har hatt kontakt på noen år
imsdal med julesmak Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Det samme hendte meg for noen uker siden. Altså en kompis fra flere år tilbake døde. Jeg bor så langt borte at jeg hadde ikke sjangs til å gå i begravelsen eller noe, men gikk sammen med ei venninne som også kjente han på den tiden jeg hadde kontakt med ham, og sendte blomster til begravelsen.
Gjest Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Gå sammen med svigermor var ikke så dumt da... Tror sambo syns det er best å sende blomster på graven, er jo mange som syns det er litt dumt å få så masse blomster hjem. Blir liksom enda mer å tenke på når man skal passe på alle disse blomstene. Men kan jo kanskje sende et fint kort hjem til dem... Uff stakkars sambo syns det er veldig trist =( Tenk, døde når han var bare 24 år gammel... Han hadde rotet seg bort i endel narkotika da, men vi vet ikke om det var derfor eller en annen grunn. Uansett veldig trist=(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå