Gå til innhold

Flere som....

Anbefalte innlegg

Skrevet

fremdeles røyker?

Jeg røyker fremdeles.. 5-6 om dagen. Noen dager mere , og noen dager mindre !

Er ikke ute etter å få masse formeninger om hvor dårlig mor enkelte synes jeg/vi kommer til å bli. Bare lurer på om det er flere som fremdeles røyker i 3 trimester!

*skulle skrevet på røykedebatten , men litt mere folk her har jeg inntrykk av *

God Helg Folkens :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ingen hensikt å starte disse trådene her, er ikke lenge siden sist en ANONYM gjorde det. Disse innleggene her blir det bråk og ufred av, så kjipt på en fredag da :-(

Legger inn denne kommentaren så overser jeg denne tråden videre :-)

Skrevet

Ja,og jeg tror ikke vi er alene,røyker ca 2 om dagen,ikke gått opp eller ned med antall,men jordmor liker det selvfølgelig ikke,men ting har alltid sine grunner,så lenge man kanskje ikke røyker opp til en 20 pk om dagen tror jeg ikke det er såå ille(fattimannstrøst):) Det går selvfølgelig på samvittigheten ett par ganger om dagen da...

Skrevet

Man må da få lov til å stille et spørsmål?

Spørsmålet går til evt andre røykere , ikke til motstanderne.

Skrevet

ja jeg røyker fremdeles:(

og ganske mye også..

Skrevet

Ja , jeg smaker litt på sigarettene enda...:-)

Skrevet

Jeg er stolt fordi jeg klarte å slutte å røyke da jeg fikk vite at jeg var gravid. Før det røykte jeg vel 5-8 sigaretter om dagen, men nå har jeg ikke smakt en sigarett siden april:)

Man klarer å slutte viss man virkelig vil.

Skrevet

Jeg røyker jeg også. tenker på hver røyk jeg tar. Men syns det er litt dårlig at andre som klarte å slutte sier det. ikke for å være frekk eller noe, men det kommer vel ann på om man er virkelig innstilt på det og sånne ting. Jeg innrømmer det at jeg angrer på at jeg ikke klarte å slutte i begynnelsen. Skjønner at sikkert mange har lyst til å kjefte på oss som røyker, men ikke skriv det. dere får værse god å tro dere er bedre enn oss. men men, det er min mening da.

Skrevet

jeg klarte å holde meg fra uke 12 til ca uke 30 jeg..å da ble det smått..men kan gå flere dager mellom hver røyk..å røyker kanskje bare et par om dagen uansett... ¨å faktisk...har ikke så veldig dårlig samvittighet...tror at hvis barnet mitt blir født med astma eller hva som helst...så hadde det nok gjort det uansett...men klart...tenker jo på at d ikke er bra..men så lenge jeg ikke røyker 20/25 om dagen slik jeg gjorde før jeg ble gravid så har jeg ikke så dårlig samvittighet!

Skrevet

Vær så snill å diskuter dette på røykesiden, jeg blir bare kvalm og dårlig humør av å lese sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...