Gå til innhold

vanlig oppførsel på 26-årig mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo har blitt et lite barn igjen, virker slik ihvertfall, kan skrive noen eksempler:

-sparker med bena i senga pga datteren vår gjør det før hun sovner.

-datteren vår snakker litt før hun sover, han drar da opp døren og spør jenta vår om det er nok lys der ( hun er 2 år) noe som gjør at un blir våken.

- kommer hjem fra jobb, etter 1 time sier han at det skal bli godt å legge henne, så han slipper maset. (hun har jo ikke sett ham hele dagen)

Og masse annet skjer. Har snakket med han om det, men har ikke fått et ordentlig svar, skulle tro han har blitt 2 år selv.

Flere som har det slikt med mennene sine, eller er dette en "normal" oppførsel?

Fint om noe vil legge det på skravle for meg, også stiller noen spm så svarer jeg her, siden jeg vil være anonym..

Anonym

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, sånn er ikke mannen min ihvertfall... =)

Men det kan være det er normalt altså.

Dersom flertallet har mannfolk som oppfører seg sånn er det vel normalt. Vi får ta en spørreundersøkelse=)

Skrevet

nei sånn er ikke min mann heller.

hadde blitt BRA sur om han hadde sagt det skulle bli godt å legge sønnen vår så han slapp maset..

fy faen..

nei det der kaller jeg skikkelig umoden mann..

Skrevet

Nei, ikke vanlig i det hele tatt. Heldigvis.

Skrevet

Godt at det er flere som er enige. Tar å står frem med nick, hvis noen kjenner meg igjen, så er det bra at de får vite at samboeren min ikke er den " perfekte" far.

Noen forslag hva jeg kan gjøre? Blir gal snart, skal i sølvbryllup i kveld til familien hans, har så lyst å fortelle dem virkelig hvem sønnen dems er.

Skrevet

sånn gjør ikke mannen min heller, hehe! sparker han med bena i senga når han har lagt seg??? som en baby? hva sier du da? og han? haha, det var litt rart!

Skrevet

Inatt lå jenta vår i senga vår, før hun sovner sparker henne bena opp og ned, sambo ble da irritert over det, så han hermet og sparket han og. Jeg spurte om han var riktig god i hodet, noe han sa han ikke var, så sovnet jeg, har ikke snakket med han etter det. Blir såå frustrert noen ganger.

Skrevet

Samboeren din høres ut som et forvokst barn. Dette er så langt fra normal oppførsel

Skrevet

vis han dette innlegget her, når han leser svarene så kanskje han skjønner hvor umoden han er!

Skrevet

Høres ut som han kan trenge både lekegrind og sprinkelseng han der. Du får anskaffe han sånne kliper til å holde dynen på plass ihvertfall, så han ikke sparker av seg den, eventuelt forlange at han sover i sovepose. Egentlig burde han nok hatt eget rom siden små barn som sover urolig om natten ofte sover bedre når det ikke er andre i rommet som kan forstyrre dem. Du får eventuelt høre med hans mor om hun kan ta han tilbake og fullføre oppdragelsen fra 2 årsstadiet, siden du har nok med ett barn i huset for øyeblikket.

Skrevet

Skulle gjerne spurt moren hans, men vi har ikke kontakt med henne, ellers så skulle jeg gjort det.

Må bare skrive at det med sparking i senga, skjedde bare i går kveld altså, ikke noe som skjer ellers...hehe.

Jeg får ta en alvorsnakk med han, for hvis det slik oppførsel han skal ha resten av livet, så er ikke det en mann jeg kan dele resten av livet mitt med. Synd, men man kan ikke oppføre seg slik!

Skrevet

Nei, jeg har ikke en samboer med sånn oppførsel.

Nå kan jo ikke jeg vurdere denne oppførselen og si hva dette kan være, det nytter ikke bare ved å lese det du skriver. Men du kjenner jo denne mannen godt. Har oppførselen endret seg i det siste? Er det slik at oppførselen er veldig unormal? (Jeg har jo lest litt, og det høres jo unormalt ut, men det er veeeldig vanskelig å vurdere oppførsel bare ut fra litt info). I så fall syns jeg legen hans må inn i bildet. Jeg vil ikke skremme deg, og det er ikke sikkert noe er galt heller, men noen sykdommer, skader etc gir seg jo nettopp utslag i merkelig oppførsel. Dette kan være det første symptomet på at noe er galt.

Vel, jeg håper ikke noe er galt, men det høres jo ut som om du er bekymret, og da bør dette undersøkes nærmere.

Skrevet

Kan jo nevne det når jeg skal snakke med han ikveld. Denne oppførsel har kommet nå i det siste, virker som den kom med trassperioden til datteren vår..

Skrevet

Han er vell en sliten ung pappa, og da kansje reagerer på den måten han gjør?At han synet det er blitt tungt å vere pappa, til ei i trassen? Men uannsett er det vel ikke en slik oppførsel så veldig vanlig.

Min mann er 23 år, to barnspappa( 1år 5mån og 3 år) Han har aldri oppført seg slik.

Skrevet

her i huset er det iallefall ikke lov å gjøre narr av barna slik og jeg har tatt fatt faren noen ganger, men her er det mer at han tyr til sånt når ingenting funker. bruker si til at sånt ikke er akseptert og at han i det minste får oppføre seg litt mer voksent. bruker funke det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...