Gå til innhold

Dere som har trimsykkel.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på om jeg skulle ønske meg en sånn i jule og bursdagsgave fra sambo. (bursdag rett etter julaften)

Bruker dere den, eller blir den bare brukt et par ganger og så står den bare og samler støv siden??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er veldig fin til å slenge vognpose og yttertøy på... :o)

Skrevet

Kjenner flere som har, og den er genial som klesstativ......

Hadde ikke giddet å kjøpe/ønske meg det ihvertfall. Blir som regel bare den første uka, så er det ikke så kult lenger. Bedre å gå en tur ut.

Skrevet

Har hatt tilgang på en trimsykkel siden juni, og har brukt den flere ganger i uka helt frem til nå. Synes det er genialt jeg. Og den brukes mye flittigere enn medlemskortet på sportsclub,.

Skrevet

ÅÅÅÅ jeg har ønsket meg spinningsykkel, men mannen sier vi ikke har råd.

Han har rett for vi har kjøpt hus og pusser opp, men jeg håper på en etterhvert.

Skrevet

Jeg haaater egentllig å sykle på trimsykkel, men kjøpte meg en i fjor til 500 kr. Fungerer supert.

Veldig greit når det er dårlig vær å ha an sånn i kjelleren. Bruker den ikke veeeldig ofte, men deilig å få svetta litt på den hvis man ikke har råd eller mulighet til andre trenings metoder. F.eks tr.senter.

Skrevet

Bruker min mye. Men skulle alltid vært flinkere. :)

HAr vært perioder der den har stått å samlet støv, men den er alltid god å ha etter en pause. Angrer ikke på at jeg har kjøpt den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...