Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 ...i hvilken uke tok dere det? Og fikk dere gode bilder/filmsnutter? Jeg skal på onsdag og er da i uke 30 (altså 29+2). Jordmor sa at det kunne være litt sent, men at man kunne få til gode bilder dersom barnet lå bra til. Noen som har bilder å vise?
Athina' Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Jeg har på profilen min, og jeg var 25+6 når jeg tok dem på medicus i Tronheim. Skulle gjerne tatt litt senere men det var fullt til jul så jeg måtte bare ta den timen de hadde. Er SÅ kos å se babyen sin da som det er på bilde! :-) Lykke til :-)
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Hei. Jeg fikk 3D når jeg var i uke 31. Legen skrøt masse av bildene. Han kunne ikke huske å ha sett så tydelig bilder før. Så trenger overhode ikke være for sent! Har dessverre ikke fått scannet inn bilde....
Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Åh, så herlige bilder Gleder meg masse. Skal ha med meg datteren min på snart 10 år, så tror det blir enda mer spennende for henne
Håpefull mamma Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 jeg var også på medicus i Trondheim. var der da jeg var i uke 27+2, og hadde en super opplevelse. var så morsomt å se hvordan hun egentlig ser ut:o)
silje80@lykkelig Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 Hei, Jeg var i uke 26 da jeg tok 3D Ultralyd (Majorstueklinikken). Veldig morsomt - Gled deg! Bildene ble ok, men hun lå med hendene foran ansiktet nesten hele tiden.. Morsomst var filmsnuttene vi fikk med - Spiller de om og om igjen :-) Jeg har lastet opp et av bildene på profilen min tror jeg..
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 23. november 2007 #7 Skrevet 23. november 2007 jeg var i uke 30 hos kvinnedoktoren i tønsberg..hun hadde jo typisk nok ansiktet inn mot ryggen 35 av 40 min, men fikk nå lurt til oss en 20 bilder og 4 filmsnutter Kjempebra bilder!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #8 Skrevet 23. november 2007 vi var i går, i uke 33. fine bilder og videosnutter, bortsett fra at lille henrik ligger med hodet ned, så vi fikk kun på skrått og i profil. men vi var begge storfornøyde med hele timen. på majorstuaklinikken...
Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 23. november 2007 #9 Skrevet 23. november 2007 Ok, da satser jeg på at vi får litt opplevelse for pengene Syns det er dyrt å betale 1000 kr hvis man ikke får se noe særlig...
de tre bukkenebruse Skrevet 23. november 2007 #10 Skrevet 23. november 2007 jeg var på tirsdag var da 38 uker på vei=) det ble kanon bra bilder,så det skal bli gøy å se om hun er lik seg når hun blir født=D
Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 23. november 2007 #11 Skrevet 23. november 2007 Da er det håp for meg også, hehe Blir kjempespennende
1 Gulljente + gull i magen <3 Skrevet 23. november 2007 #12 Skrevet 23. november 2007 Jeg var i slutten av uke 27..fikk kjempe bra bilder..bare se på profilen om du vil:)
YumYum2 Skrevet 23. november 2007 #13 Skrevet 23. november 2007 Jeg var når jeg var 28+3. Jenta mi har alltid liggi veldi sammenkrølla til tross for god plass så ble litt kranglete men fikk en god del gode bilder forde:) var hos kvinnedoktor i tønsberg. ligger bilder på profilen:)
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 23. november 2007 #14 Skrevet 23. november 2007 Jeg var i uke 27, du kan se noen få bilder på profilen min. Fikk veldig fine filmsnutter og mange bilder!!!!
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 23. november 2007 #15 Skrevet 23. november 2007 Jeg var på Kvinnedoktor på Nøtterøy!
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 23. november 2007 #16 Skrevet 23. november 2007 var 3 ganger pga at snuppa ikke var helt samarbeidsvillig.. 27+4, 28+0 og 28+5, og bildene ble bra, videosnuttene også. "Problemet" hos meg er at hun har lagt seg med hodet ned, og ligger ganske langt nede. I tillegg ligger hun med ansiktet stort sett mot ryggen min.. Men fikk som sagt noen bra bilder da Så jeg er ikke misfornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå