Gå til innhold

Dere som har tatt 3D-ultralyd...


Anbefalte innlegg

Gjest Lenchen med jente i magen
Skrevet

...i hvilken uke tok dere det? Og fikk dere gode bilder/filmsnutter?

 

Jeg skal på onsdag og er da i uke 30 (altså 29+2). Jordmor sa at det kunne være litt sent, men at man kunne få til gode bilder dersom barnet lå bra til.

 

Noen som har bilder å vise?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har på profilen min, og jeg var 25+6 når jeg tok dem på medicus i Tronheim. Skulle gjerne tatt litt senere men det var fullt til jul så jeg måtte bare ta den timen de hadde.

 

Er SÅ kos å se babyen sin da som det er på bilde! :-)

 

Lykke til :-)

Skrevet

Hei. Jeg fikk 3D når jeg var i uke 31. Legen skrøt masse av bildene. Han kunne ikke huske å ha sett så tydelig bilder før. Så trenger overhode ikke være for sent! Har dessverre ikke fått scannet inn bilde....

Gjest Lenchen med jente i magen
Skrevet

Åh, så herlige bilder :) Gleder meg masse. Skal ha med meg datteren min på snart 10 år, så tror det blir enda mer spennende for henne :)

Skrevet

jeg var også på medicus i Trondheim. var der da jeg var i uke 27+2, og hadde en super opplevelse. var så morsomt å se hvordan hun egentlig ser ut:o)

Skrevet

Hei,

Jeg var i uke 26 da jeg tok 3D Ultralyd (Majorstueklinikken). Veldig morsomt - Gled deg!

Bildene ble ok, men hun lå med hendene foran ansiktet nesten hele tiden.. Morsomst var filmsnuttene vi fikk med - Spiller de om og om igjen :-) Jeg har lastet opp et av bildene på profilen min tror jeg..

Skrevet

jeg var i uke 30 hos kvinnedoktoren i tønsberg..hun hadde jo typisk nok ansiktet inn mot ryggen 35 av 40 min, men fikk nå lurt til oss en 20 bilder og 4 filmsnutter :) Kjempebra bilder!

Skrevet

vi var i går, i uke 33. fine bilder og videosnutter, bortsett fra at lille henrik ligger med hodet ned, så vi fikk kun på skrått og i profil. men vi var begge storfornøyde med hele timen. på majorstuaklinikken...

Gjest Lenchen med jente i magen
Skrevet

Ok, da satser jeg på at vi får litt opplevelse for pengene :) Syns det er dyrt å betale 1000 kr hvis man ikke får se noe særlig...

Skrevet

jeg var på tirsdag var da 38 uker på vei=) det ble kanon bra bilder,så det skal bli gøy å se om hun er lik seg når hun blir født=D

Gjest Lenchen med jente i magen
Skrevet

Da er det håp for meg også, hehe :) Blir kjempespennende :)

Skrevet

Jeg var i slutten av uke 27..fikk kjempe bra bilder..bare se på profilen om du vil:):)

Skrevet

Jeg var når jeg var 28+3. Jenta mi har alltid liggi veldi sammenkrølla til tross for god plass så ble litt kranglete men fikk en god del gode bilder forde:) var hos kvinnedoktor i tønsberg. ligger bilder på profilen:)

Skrevet

Jeg var i uke 27, du kan se noen få bilder på profilen min.

Fikk veldig fine filmsnutter og mange bilder!!!!

Skrevet

Jeg var på Kvinnedoktor på Nøtterøy!

Skrevet

var 3 ganger pga at snuppa ikke var helt samarbeidsvillig.. 27+4, 28+0 og 28+5, og bildene ble bra, videosnuttene også. "Problemet" hos meg er at hun har lagt seg med hodet ned, og ligger ganske langt nede. I tillegg ligger hun med ansiktet stort sett mot ryggen min.. Men fikk som sagt noen bra bilder da :) Så jeg er ikke misfornøyd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...