Gå til innhold

Vis jeg skifter Nick blir innleggene mine slettet da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er så lei av hets! vil bare slette ALT ! Være heeeelt anonym..:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nope, de vil være der..

hør med moderator om det er mulig, men trooor ikke det.

:)

Skrevet

De kan gå inn å slette alle innleggene til en bruker. Det har blitt gjort før. Men det var en litt spesiell sak så det er mulig det ikke holder om du ber om det som vanlig bruker.

Skrevet

Nei, men siden moderator har en knapp de bruker på yppert og fjerner mengder med innlegg han skriver vil jeg tro de skal få fikset det med deg også.

Skrevet

Det er ikke verre enn å slette brukerkontoen din og oprette en ny. Men om du vil være anonym må du ikke skrive så mye om familiesituasjonen din, da blir du lett gjenkjent

Skrevet

hvis du lager deg nytt nick, og ikke skriver noe med der nye som avslører deg, så kan jo de gamle innleggene bare ligge? de forsvinner jo laaangt bort etterhvert

Skrevet

Problemet er at noen ikke klarer å la slikt ligge, det ser man gjentatte ganger på krangle, så er det alltid noen anonyme som må rippe opp i ting, så jeg også tror det beste er å slette alle trådene.

Skrevet

kan du ikke bare skifte nIck og legge TVNS "død"?

Skrevet

Vel, jeg tror uansett du gjør lurt i å bytte nick, samt slette profilen din / lage en mer anonym profil. Ut fra det du skriver, er det jo lett å finne ut hvem du er. Og kanskje det er noen kjente der ute som kjenner deg og også er her inne på DIB? Verden er ikke så stor!

Vel, nå sier jeg ikke at det er så farlig at andre vet hvem du er, men du har jo skrevet en del personlige ting. Syns du det er greit at venner, familie og bekjente av deg vet at du har skrevet dette? Og syns de dette er greit? Tenk litt over det.

Jeg er forsiktig med å skrive noe slik at andre kan finne ut hvem jeg er. Jeg oppgir aldri navn, og skriver stort sett slik at det ikke er mulig for de som kjenner meg å kjenne meg igjen her på DIB. Det er jo ikke usannsynlig at noen av mine venner og bekjente sitter her inne. Og jeg vil være mest mulig anonym. Men folk er forskjellige; for noen er sånt greit.

Kanskje noen allerede vet hvem jeg er og ler godt....... Ja, ja. Jeg har i hvert fall ikke lagt ut så veldig sensitiv info, da.

Skrevet

det hender de har sletteraid her inne og sletter haugevis med gamle innlegg. går jo håpe at et slikt kommer snart.

elelrs kan du skrive til moderator og spørre pent, men tror neppe de taar på seg den jobben igjen. var visst litt av en jobb sist det ble gjort og med mye sure miner fra både den ene og andre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...