Gå til innhold

nettside til tvillingvogner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kjenner til nettsteder der de selger tvillingvogner / søskenvogn... bare nysgjerring og vil kjike litt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

refleks har, men mange det ikke står priser på

barnashus har, men inner ikke noe om de på ttet.

Teutonia.no er nede, så da må man på teutonia.de (og kunne tysk)

Hvilken vogn du er ute etter da?

Vil anbefale å prøve vogna du vil ha før du kjøper.

Er selv på jakt etter slik vogn, og tror vi kommer til å kjøpe teutonia team s4, den ser god ut, og alle som ar prøvd den skryter av den

Skrevet

www.babyjungle.nl

De har TFK og OTH vogner. TFK vognene selges også på Barnas Hus, men man sparer mye på å kjøpe de utenlands. Viktig å kjenne på de ulike typene før man kjøper..det er stor forskjell! Vi ønsker en vogn som var lett å løfte, og enkel å komme inn på t-banen med og opp trapper så da ble det TFK. Veldig enkel å legge sammen, en av de letteste og så er den ganske smal slik at man kommer frem de fleste steder.

Skrevet

hmm veit ik heilt ka det e i vil ha enda... lisjemor er jo tre år når nestemann kommer så er ik sikker på om i skal kjøpe tvillingvogn eller bare en vanlig en... for det kan jo hende at ik lisjemor vil sitte i vogn lenger da...

hmm er usikker

Skrevet

har jo de som du har sånn søskenpose under bagen,

evt søskensete eller søskenbrett går jo også

Blir bare 14mnd mellom mine, og han vi har fra før går ikke på egenhånd enda

Skrevet

jeg va å kjika på vogn i en butikk og der anbefalte butikkeieren meg å ikke kjøpe utenlands vogn... pga at no hadde det blit ordnet slik at alle vognene skulle merkes med nr. og hvis det skulle være deler som ble ødelagt så får du ik kjøpt delene fra andre plasser en der du kjøpte vognen,,, og det er litt dumt.... hvis det er reklamasjon osv så kan ingen andre leverandører hjelpe... vi må absolutt dit vi kjøpte vognen.

Skrevet

www.babyshop.no

www.babycare.no , men der var ikke mer enn et par tvillingvogner

www.babykos.no , under Emmaljunga, men de selges ikke på nett

Skrevet

hmm veldig usikker altså... men venninen min har den teutonia s4 og den virka kjempe bra. den var lett å trille.kom seg igjennom dører osv uten problem. den var liten men også stor...

eneste problemet med den sa hun, var at den er litt tung å få ut og inn av bilen, men hun mente det kunne være fordi at hun er ganske liten av seg

Skrevet

det at den er så stor og liten på en gang som gjør at vi vil ha s4, har ikke bil selv, så når vi skal i bil får noen andre løfte=)

De ser veldig fine ut, på den tyske siden kan man laste ned katalog (på tysk)

Der finner man ALLT av tilbehør.

Utrolig mye fint.

Skrevet

finn.no har mnge fine "pent brukte" vogner.

Men anbefaler å prøve de før man kjøper.

Der kan man få en teutoia team til drøye 2000 under butikkpris

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...