Gå til innhold

Noen her som gruer seg til julebord tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må si jeg synes det er litt ubehagelig at sambo skal på julebord alene, og ja, kan si at jeg ikke stoler 100% på han. Tanken på at 1 av 4 er utro på julebordet, får meg til å bli småkvalm.

Flere her som har det som meg? Eller er det bare meg som er dum.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida, jeg er litt urolig selv jeg. Sambo skal på julebord i morgen, til søndag. Er litt skeptisk.

Men jeg klarer å tenke at : Hvis han er så dum at han satser både meg og lillemann for et lite ligg eller en liten flørt på julebord. Ja,da er han for dum til å fortjener meg!!!!!!

Skrevet

Jeg skjønner hva du mener, synes julebordsesongen er sylharry...

Mange oppfører seg som om de feirer russetid om igjen.

Jeg liker heller ikke at sjefer på jobben (eller andre) blir slibrige og ekle utover kvelden.

Er ikke bekymret for mannen min heldigvis, han gidder aldri å gå på julebord.

Skrevet

jeg gruer meg, fordi jeg ikke har noe å ha på meg og jeg har "hundrevis" av kilo for mye.. så jeg gruer meg litt ja..

men gruer meg ikke sånn, for mannen er kjedelig og pleier ikke gidde å gå på julebord somregel, ikke drikker han, og ikke tror jeg han ville vært utro.

Skrevet

gruer meg ikke!

men her er det bare meg so mer på julebord alene da.....

jeg skal på to med jobben min (et med bare sfo som er i kveld, og et med hele skolen jeg jobber på) også skal vi sammen på julebord med jobben hans.

gleder meg jeg!!! særlig til i kveld!

Skrevet

Det er ikke bare du som er dum! De tankene dukker opp hos meg innemellom spes hvis jeg er sliten. Det er ikke det at jeg ikke stoler på han for det gjør jeg. Og jeg kan aldri i mine villeste fantasier tro at han vil gjøre noe sånt. For han vet at da er det over og ut og sånne ting kommer frem før eller siden.

Men jeg har selv sett hvor mye dritt som skjer i fylla på julebord. Folk du vet har partner og barn... Så jeg er ikke så veldig glad i julebord nei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...