Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Sambo har blitt et lite barn igjen, virker slik ihvertfall, kan skrive noen eksempler: -sparker med bena i senga pga datteren vår gjør det før hun sovner. -datteren vår snakker litt før hun sover, han drar da opp døren og spør jenta vår om det er nok lys der ( hun er 2 år) noe som gjør at un blir våken. - kommer hjem fra jobb, etter 1 time sier han at det skal bli godt å legge henne, så han slipper maset. (hun har jo ikke sett ham hele dagen) Og masse annet skjer. Har snakket med han om det, men har ikke fått et ordentlig svar, skulle tro han har blitt 2 år selv. Flere som har det slikt med mennene sine, eller er dette en "normal" oppførsel? Fint om noe vil legge det på skravle for meg, også stiller noen spm så svarer jeg her, siden jeg vil være anonym..
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Eh.. Greit nok at man kan være barnslige og tullete med hverandre noen ganger, men dette høres jo litt rart ut synes jeg. Han vet vel også at jenta deres våkner til igjen hvis han buser inn på rommet etter hun er lagt og snakker til henne?? Og å sparke med bena i senga??? Har han akkurat begynt med dette??
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 Nei, dette er veldig umoden og vitner om dårlig impulskontroll og empati. Din samboer trenger veiledning i foreldrerollen.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 min samboer er 26 og jeg synes han er en flink pappa,men han sier ofte at han gleder seg til gutten vår har lagt seg,for han er så sliten selv,og orker ikke leke så mye med han. etter nyttår skal vi begynne å slanke oss og trene,så da blir det mer energi her i gården.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå