Gå til innhold

hvordan er været hos dere..

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå sitter jeg her på stua og koser meg med BIM siden på nett... sitter under teppenet og koser meg. ute daler det store snøfnugg ned... skikkelig julestemning her no ja... hvordan er været hos dere

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i natt har det snøvet, og nå begynner jeg å få

skikkeli julestemning:)

Skrevet

Her er snøen mer eller mindre fraværende og solen skinner fra skyfri himmel. Selv ønsker jeg at snøen virkelig skal lave ned, men det ser ikke ut til at det skjer med det første... I går regnet den lille snøen vi hade bort *hulk* Men så lenge jeg får oppleve en hvit jul, så skal jeg være fornøyd jeg

Skrevet

Ikke no snø her på sørvestlandet, men det er kaldt, stilt og sol. Kanskje det kommer snø om ikke så veldig lenge. Skal bli kaldere, så muligheten er der;-)

Hadde været herlig med snø på julaften i år, det er så mange år siden sist nå

Skrevet

I Oslo er det strålende høstvær med sol. Litt dumt egentlig, for da har jeg ikke samvittighet til å sitte inne i dag. Får hoppe i dusjen snart... Energien er ikke på topp for tiden. Er i uke 28.

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

I Namsos snør det som bare det!! Herlig! Og litt dumt..., i forhold til veiføret. Men det er så koselig!!

Skrevet

Her er det nå sol og kalt, snøen ligger som et fint teppe på baken.

Så her er det julestemning.

I dag bare en månde igjen til lille julaften,og som jeg gleder meg!

Skrevet

Her laver det ned =o) Brøytebilen dundret nettop forbi..

Får ordentlig julestemmning her jeg sitter godt og varmt inne med fyr i ovnen, stearinlys, og titter ut på snøværet. Er passe mørkt ute allerede..Har såååå lyst til å pynte til jul, gleder meg kjempemasse!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...