M-Tos Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Her en kar som "nekter" å ligge flatt, vil ikke ligge i kurven eller flatt på armen (som en baby...) når han er våken. Skal opp, opp, opp. Nå har jeg tatt frem vippestolen? Kan han sitte i den når han er 8 uker? Hvor lenge?
Løven,fisken og vekten Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Vi har det samme problemet her når det gjelder vår gutt på 6 uker....han skal enten sitte eller stå,så her har vi tatt frem vippestolen og den koser han seg i :)Han sovner i den til og med.... jeg lar han sitte der i 10 minutter for da har han sovnet også legger jeg han i vogna flatt...
M-Tos Skrevet 23. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2007 Tror jeg må ta den i bruk, ja. Han sitter/ligger i den nå - storfornøyd, og jeg har armene fri til å gjøre litt husarbeid. Halleluja!
mammat2goll Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Har aldri tenkt over att det er fortidlig å bruke vippestol. Jeg begynte med det fra jeg kom hjem fra sykehuset med begge barna mine....
goldielocks Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 Det har noen med ryggen til babyien å gjøre da... Ryggraden blir trykket sammen hvis det blir satt for mye pressure på det tidlig, og kan føre til skjevt rygg etc. vi brukte også vippestol tidlig men på det laveste setting slik at han nesten lå alikavel og for korte perioder av gangen han ble kjempe fornøyd. å komme opp litt )
Gjest Ut på tur Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 Så lenge det ikke er der han tilbringer mest tid skal det nok gå bra, men ikke la han sove i den, og så kan du kanskje ta han ut når dere leker ?
Gjest Skrevet 23. november 2007 #7 Skrevet 23. november 2007 Kan de ikke sove i vippestolen? Hender Lucas sover i den og da legger jeg den helt flatt akkurat som en seng. Er det noen grunn til at de ikke skal det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå