suza + 3 små Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Hvilke er gode og hvor får jeg tak i de?
Gjest Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 jeg tok med meg to fra sykehuset, sånn at jeg hadde noen store de to første nettene hjemme, og de første dagene brukte jeg nattbind, men ikke bruk always sine, de er ikke gode etter fødselen
BarnNr.4 :) Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Bruk bleie spørr du meg hehe men noen gode nattbind er best.
Mamsen&2Gull Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Jeg brukta always sine etter fødselen sist, jeg syns de beskyttet godt. Men det er vel smak og behag. Tro det er noe du må finne frem til selv, hvilket bind som er best å bruke. Noen blør jo mer enn andre også.. Men nattbind var greit å ha de føste dagene etter jeg kom hjem.
LadyLuck & Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 fikk med meg et par dagers forbruk av sykehuset, så gikk jeg oer til nattbind. Brukte libresse sine, for jeg syns stingene hang seg opp i always sine. Vet det er en del som også bruker noe alla tena lady night
Allean, Fia og lillebror Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 Jeg vil anbefale og kjøpe de gamledagse saba bindene. Jeg la de oppi et nattbind slik at de ikke lakk til sidene. Brukte de en uke ca før jeg gikk over til vanlige bind. Saba bindene er super myke og ganske tykke. Veldig behagelig etter at man er mørbanket etter en fødsel.
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 23. november 2007 #7 Skrevet 23. november 2007 Jeg ble anbefalt de gamle saba-bindene når jeg dro fra sykehuset etter forrige fødsel. Fikk beskjed om at always, libresse og sånt kunne bli for tette og kunne føre til sopp og ubehag fordi det er mer plast i dem så det blir innestengt. Har kjøpt en pakke med saba denne gangen også, så bruker nok dem til det værste har gitt seg.
Gjest mphs Skrevet 23. november 2007 #8 Skrevet 23. november 2007 Jeg syns libresse nattbindene var best til det bruket.
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 23. november 2007 #9 Skrevet 23. november 2007 Jeg har kjøpt inn Saba. De er ikke så tette og syntetiske som de nyere bindtypene, ser for meg at det er greit. Dessuten er de myke. Men de beskytter vel ikke like godt som f. eks Libresse, så ser for meg å bytte bind ofte(!) den første tiden hvis jeg blør mye.
metteflette Skrevet 23. november 2007 #10 Skrevet 23. november 2007 Enig med deg. Libresse nattbind, de tykke var fantastiske. De føles jo som truseinnlegg uansett etter de du får på sykehuset;)
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 23. november 2007 #11 Skrevet 23. november 2007 Brukte nattbindene til Libresse, brukte vell kun de fra sykehuset første dagen men de var så ekkle og tynne så sambo måtte kjøpe andre som jeg hadde, brukte vell nattbind hele døgnet første perioden når det blødde på det værste også gikk jeg over til vanlige bind etterpå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå