Lektor Doppler med tillegg Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Forbrenn mer enn hva du dytter inn - kan gjøres på følgende måter -spis mindre -tren mer -spis mindre og tren mer Sant men kjedelig. Det er ikke noen lettvinte løsninger i den bransjen.
ape Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Slanke te/kaffe og andre humbugg piller er bare bullshit! Som doppler skriver: Spis midre og tren mer.
MTMT Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 Jeg gikk på cambridge kuren en gang. Det var etter jeg hadde amma jenta mi i 10 mnd. Hadde lagt på meg noen kilo for mye. Drakk milkshake kur 3 ganger til dagen i 3 uker. Gikk ned 9 kilo. Har ikke kommet på igjen, og det er 3 år siden... Og jeg har nå fått enda et barn...
Gjest Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 grønn te skal virke slankende : ) drikk det uanset
Gjest Skrevet 23. november 2007 #7 Skrevet 23. november 2007 ups ble ikke ferdig... drikk det uansett for det er supergodt for kroppen.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 23. november 2007 #8 Skrevet 23. november 2007 Men det er jo bare i praksis å spise mindre.. Lite kcal pr dag i Camebridgedietten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå