Lady Ivory Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Samboeren har fått inkalling. Han slapp unna da han ble innkalt første gang for mange år siden, men nå vil de altså ha ham inn igjen. Nå lever vi stort sett på hans lønning da jeg kun har hatt deltidsjobber før jeg gikk ut i permisjon. Så de vil med andre ord si at hvis han stikker i militæret sitter jeg og lille prinsen uten stort. Noen som vet hvordan militæret går frem når de gjelder slikt? DE kan umulig dekke leilighet, mat etc. for meg KUN for å få ham inn i tjeneste?
Gjest Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Kontakt vernepliktverket 815 55 580..eller gå inn på www.mil.no..oi haha nå hørtes det ut som jeg var på jobb...er så mange som ringer å spør hver dag..hehe
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Han har ikke noe forsørgeransvar for deg uansett.
Neijasså... Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Det er riktig det som Doppler sier, samboere har ikke gjensidig forsørgeransvar. Hadde dere vært gift ville dere ha fått noe mer utbetalt fra forsvaret, men tror ikke samboere har krav på noe som helst. Litt "barnebidrag" regner jeg med dere kan få, da.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 Hvorfor slapp han for mange år siden? Det gjorde også barnefar, og det var ikke snakk om at han må risikere å bli innkalt igjen. Dere kan jo gifte dere asap...da vil kanskje ikke militæret ha ham likevel. Personlig hadde jeg nekta tjeneste, og gått til media hvis de tvang meg, men nå er jo jeg sterkt i mot tvunget tjeneste i militæret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå