tina_mor Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Så innom sidene og det ser ut som en så koselig side:) Heter Tina, er 38 og er fra Oslo (men bor litt utenfor nå) Fikk ei nydelig lita jente i juli (6 uker før termin) Noen her med barn rundt samme alder?? Ser dere skal ha julebord i morgen?? Åhhhh så koselig:) Håper dere får en fin og herlig jentekveld Klemmer fra oss
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Hei, Velkommen inn til oss. Gjengen som holder til her inne har kjent hverandre siden vi var gravide i fjor. Vi har barn som er født fra januar- mai. Selv har jeg Mathilde som ble født 2 mars. Hun kom også seks uker før termin. Hun er jo snart 9 måneder og jeg skal si tida flyr.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Hei og velkommen inn hit til oss :-) Jeg er 32 år, og bor i Oslo. Fikk ei datter 21 mars (3 dager over termin) Koselig med nye "fjes" her inne hos oss :-)
Millapril Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Velkommen hit. Her er det alltid koselig og du får alltid god støtte og svar hvis du har behov for det. Jeg er 33 år og bor i Oslo. Fikk en datter 23 mars, 9 dager over termin. Kos deg med den lille babyen din, det er en herlig tid!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 Hei på deg og velkommen hit :-) Jeg fikk en datter den 10. februar, 3 uker før termin. Utrolig som tiden flyr, og det er godt å ha noen å dele gleder og sorger med. Det blir en del spørsmål etterhvert :-)
Bellen^2 Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 Hei på deg og velkommen til 30+ siden:) Junior kom som en forsinket nyttårsrakett 2. januar, 10 dager før ul termin, og er gjengens eldste. Vi bor i Oslo og om ikke lange stunden er jeg 33 år. Vi er en kjempehyggelig gjeng og jeg håper du vil trives her inne:)
tina_mor Skrevet 23. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. november 2007 Så moro!! Dere begynner og få "store" små snart nå...Ja tiden flyr superfort - så vi nyter tiden godt. Skal dere ut i jobb snart ?? eller noen som har tatt x-tra permisjon?? Noen som jobber tidskonto her f.eks? Jeg skal starte og jobbe 2 dager fra februar (i Oslo), så blir litt spent, men samtidig godt også ... Føler meg litt rar som sier det - men men hehe - rart med det og gå hjemme plutselig....selv om jeg har det fantastisk på alle måter og skal ikke klage. Bor dere fleste i Oslo by eller? Noen i nærheten av St.hanshaugen/Bislett. Bodd der i 20 år, så er rimelig godt kjent hehe Klem til dere fra oss
Bellen^2 Skrevet 23. november 2007 #8 Skrevet 23. november 2007 Jeg var den som var først ut i permisjon så jeg er vel den som skal først ut i jobb også Det blir vel noen tøffe måneder til å begynne med, men så håper jeg det går seg til. Vi har startet barnehageinnkjøring (fam.barnehage) så småtten skal få god tid til å venne seg til hverdagen i barnehagen. Foreløpig så går det litt trått, men det går bedre og bedre for hver dag som går:) Vi bor på Oslo østkant, nærmere bestemt Lambertseter.
tina_mor Skrevet 23. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 23. november 2007 Ja leste at du har hatt barnehageinnkjøring - oi oi - ikke lett det der - men du skal se det går seg til ja;) Godt og ha en god mamma ikke så langt unna. Så søte disse små Har du 1?? 2?? Jeg har bodd de siste årene på Rustad ved Østensjø - så det er jo bare rett over E6'en fra deg he he Men flyttet i sommer litt lenger inn i landet . Savner byen, så er innom titt og ofte da-
Bellen^2 Skrevet 23. november 2007 #10 Skrevet 23. november 2007 Dette er nr 1, men håper på en nr 2 senere:) Ja, jeg har gått mange turer over E6'en og gått via skolen og rundt Østensjø vannet! En av favoritt turene mine da junior var liten:)
Två små trollungar Skrevet 24. november 2007 #11 Skrevet 24. november 2007 Ja, velkommen hit! Jeg har en "stor" liten jente (nest eldst i gjengen som møtes) som blir 1 år den 15. januar. Tiden går altfor fort! Ska ut i jobb og begynne med barnehage i januar, og jeg gruer meg litt til det... i hvert fall etter å ha hørt hva Bellen og Sebastian går igjennom! Bor i Asker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå