Gjest Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Bare litt nysgjerrig.. Har du pådratt deg det etter å ha vært hjemme og båret mye barn eller? Jeg er litt redd for belastningsskader av all den tunge bæringen....
alvis Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Har ikke gjort det men jobber med pasienter som blir operert for skulder plager. Noe du lurer på?
tina_mor Skrevet 23. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2007 Jeg har hatt en skade i skulderen i mange år (det knirker og knaker noe forferdelig), men etter jeg fødte, så ble det værre. Det kommer som "lammelser" i overarmen og ned mot fingrene - og verker i skulder og opp i nakke. Tatt MR - og påvist kraftig betennelse og div. Så mulig operasjon:) for og løse litt på noe greier der usj Ja , jeg bærer minst mulig - ikke lett - men jeg må bare. Legen ønsket og sykemelde meg - så mannen kunne gå hjemme - men synes det er for galt . Men etter operasjonen må jeg evt da:)
tina_mor Skrevet 23. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2007 Ja, er vel om man blir faktisk bedre ? Hørt både og. Men skal til konsultasjon i løpet av kort tid. Så får legene se og avgjøre evt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå