♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 noen som veit hvor man kan få tak i det....???? har funnet en maggie sottero som jeg vil ha.... finnes det oppskrifter på de kjolene der....??? håper på svar:o)
sniiki-mamman til Thea& Elias Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 sjekk www.drommekjoler.no Hun syr brudekjoler, til veldig bra pris! Angående mønster aner jeg ikke..
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 23. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2007 TANTA MI SKAL SY TIL MEG SKJØNNER DU SÅ JEG TRENGER BARE OPPSKRIFTENE...HEHE...) MEN ELLES TAKK:O)
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 jeg tror ikke de legger ut maggie sottero kjolene i oppskrifter. Det er ganske dyre kjoler som de sikkert ikke vil at noen skal stjele visst du skjønner. Kan hun ikke sy etter bilde da?
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 24. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2007 i see....) jo håper hun kan det, men fikk ikke lov til å ta bilde når jeg prøvde kjolen da....litt kjipt....( er det vanlig eller...???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå