Gå til innhold

5 mnd og ikke tegn til å rulle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynte deres babyer å rulle rundt? Flere som har 5 m¨ånedinger som ikke ruller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det tok litt tid her også, men når det først skjer så skjer det fort.. var kanskje 5.5 mnd når hun beegynte å rulle, satt seg opp selv når hun var 6.5mnd. å å nå er hun 8.5 mnd å krabber rundt, reiser seg opp,og slepper seg..

så når de først begynner går det utrolig fort;)

Skrevet

Jeg fikk en plakat over hva som er vanlig å kunne når de er så så gamle.

Å rulle står ikke før 6mnd stadiet.

Skrevet

Min jente rullet ikke rygg til mage før 5,5mnd. Da hun var 7 mnd krabbet hun, nå er hun nesten 10 mnd(om en uke) og går uten støtte:-) så de trenger ikke være seine selv om de ruller seint. Er forsåvidt ikke seint etter utviklingsplanen..det meste er normalt:D

Skrevet

Når de først knekker koden, så ruller de mye! Min gutt rullet fra rygg til mage dagen etter han ble 5 mnd og nå, 2 uker senere, kan han ikke ligge på ryggen, det er vips over på magen med en gang. Men han har ikke rullet andre veien ennå.

Jenta mi var tregere, rullet først ved 6,5 mnd, men rullet da begge veier innen en halv uke. Hun er en sånn person som observerer mye og når hun først gjør noe, så gjør hun det ordentlig :) Gidder ikke å prøve og prøve uten å lykkes...

Skrevet

jeg merker det at når de først skjønner det, så kommer alt på løpende bånd.. hehe... gutten min er 6 mnd neste helg, å nå kaver han seg framover.. han rullet over på magen første gang når han var 4 mnd..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...