Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Barnet vårt på 16mnd har fått seg ny seng som han kan gå inn og ut av selv. I natt var første natta han prøvde den, å han sov hele natta(12t) han protesterte ikke da han skulle legge seg, han bare la seg uten ett ord Vi hørte at han gikk litt inn på rommet, men det varte i 40 min, så ble det stille. Når vi gikk inn å så til han, lå han i senga si å sov :) Når han lå i sprinkelsenga brukte han å ca. 40 min på å sovne(satt å prata litt med seg selv) Så nå er vi såååå stolte foreldre Håper bare det går bra fremover(dette var jo bare den første natten)
mizz25 Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Åh,det e jo kjempebra da.. Så flink han e =) Da va han virkelig klar for å bli "storgutt" =) håpa det fortsett sånn =)
wasabi Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Jøss. Imponert. Gutten min på 20 mnd skal ligge i sprinkelseng så lenge som overhodet mulig tror jeg :-) Men når det er sagt, i bhg sover han inne på en madrass på gulvet, sammen med to andre gutter, og døren kan ikke låses så de kan godt reise seg opp og vandre ut til de andre. Men det går bra!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Han har lagt seg igjen nå(uten ett ord) Er spent på hvordan natta blir.. Skal holde dere oppdatert
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 Han sovnet av seg selv igjen Er så spent på natta.. (Håper, håper, håper han sover natten over) For en flink gutt vi har Så stolt
Den heldige eier av ett barn Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 Åhh..for en flink gutt dere har:) Tipper han sikkert er like stolt som mamman sin, tenk endelig fått stor seng:) Tulla mi sover enda i sprinkelsenga si hun.. Men dersom det er så dårlig vær at hun må ta formiddagsduppen sin inne, får hun sove i mamma sin seg, og når hun da våkner kommer hun bare tuslende inn i stua.. De begynner å bli store nå
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #7 Skrevet 23. november 2007 :) Begynner å bli stor nå ja Hvor gammel er tulla di da?
Den heldige eier av ett barn Skrevet 23. november 2007 #8 Skrevet 23. november 2007 Hun er snart 16 mnd:) Store pia mi.. Hun har vært syk i det siste, og veldig kosete, så mamman har fått bysset henne i søvn de værste dagene.. Var så koselig, savner litt da hun var liten baby og ville bli bært og koset med:)
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #9 Skrevet 24. november 2007 Stakkar.. Godt å få kose litt Vi venter barn igjen på januar, da kommer sikkert gutten vår til å virke sååå stor iforhold.. Han sov forresten hele naten :) Dette ser jo ut til å gå bra (men fortsatt bare andre natten.) Håper så inderlig dette går bra
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #11 Skrevet 25. november 2007 Han sov hele natten i natt også Nå begynner jeg å tro på at dette faktisk går BRA Så flink han er Håper dere andre er like heldige som oss når dere skal få nurkene deres til å bytte seng Lykke til Ønsker meg selv fortsatt lykke til å jeg
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #12 Skrevet 26. november 2007 Han sov hele natten i natt også HELT utrolig Er så stolt
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #13 Skrevet 27. november 2007 Han sov hele natten i natt også :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå