Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Vi har bestemt å få to ganske fort etter hverandre, for 2 uker siden tok jeg test og den var positiv var veldig glad da, men samme dag blødde jeg litt. Bare litte grann da og gammelt/mørkt blod. Har jo alle tegn på at jeg er gravid inkludert begynnende kvalme. Men klarte liksom ikke føle meg sikker på at jeg var gravid alikevel. Så kjøpte og tok ny test nå da. Og det tok vel noe sånt som et par sekunder så var det et veldig tydelig kryss.Så er jo def. gravid da... Snakk om å kaste bort penger da når man egentlig vet.........
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 hehe.. det gjorde jeg også når jeg testa positivt med mini:) har de to testene ennå, må liksom titte på de innimellom..hehe.. selv om bevist ligger i vogga å sover.. babysyk jeg også.. men mini er 3 mnd så drøyer ei stund..hihi..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå