Gjest Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 jeg håper timian(grusomt navn,går ikke ann å kalle ungen sin for et krydder vel?) ryker ut i kveld. syntes ikke den gutten kan synge i det hele tatt jeg... hvem tror dere da?
Isabella og Casper´s mamma Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Håper Timian ryker i kveld! Han burde gått ut for lenge siden egentlig ...
ApriIbaby Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Timian..... også husker jeg ikke om hun Linda er der ennå....i såfall står vel hun for tur snart også
Lavendel*06*10* Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Kim Rune.. (heter han det?) han er grusom! Timian er et nydelig navn , å det er guttungen å! Hehe Flink til å synge.. Det er det bare Åste og Glenn som er i år..
ApriIbaby Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 Kim Rune er jo et supertalent!! og Åste og Glenn og. De tre er mine favoritter...glad jeg ikke skal betemme
Grorüd.. Skrevet 23. november 2007 #9 Skrevet 23. november 2007 Jeg tror og håper at Timian går ut i kveld! Kan ikke fordra han.. *WannaBeJamesBlunt* Æsj.. Men er vel sikkert noen andre som ikke fortjener å gå ut, som går ut istedenfor Timian.. Jentene har jo falt pladask for han..
LadyLuck & Skrevet 23. november 2007 #10 Skrevet 23. november 2007 huser ikke hvorfor jeg ikke så det sist, men hvem som røk da??? Om det er så at Spiceboy er med enda, å håper jeg han ryker, syns ikke han kan synge i det heletatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå