Gå til innhold

Dere som er gift...ba dere arbeidskollegaer i bryllupet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i tvil om hva jeg skal gjøre. Skal i gifte meg før i august neste år, men har allerede begynt så smått å tenke på hvem jeg skal be. Har lyst til å be dem jeg jobber fast sammen med, men problemet er de som jobber som ekstrahjelp. Noen av dem har jeg jobbet sammen med i flere år, men føler egentlig at jeg ikke har lyst til å be dem. Har ikke noe felles med dem liksom.

Hvor skal jeg sette grensen? Kan jeg be dem jeg jobber fast sammen med men ikke ekstrahjelper, eller skal/må jeg be alle? Har tenkt å be dem til kaffen, ikke middagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid vært bevisst på at kollegaer er noen jeg har et profesjonelt og ikk privat forhold til. Forholdet kan være meget godt, men de er fortsatt ikke mine venne, men mine gode kollegare. Jeg blander aldri privat og jobb.

Skrevet

Gratulerer!

Skal også gifte meg i August =)

Jeg skal ikke be kollegaer!

Men ville kanskje bedt de du har best kontakt med, uavhengig om de er faste eller vikarer =)

Skrevet

Vi skriver liste, og ber noen kollegaer. De har gått over til venner, men inviterer bare de som alt er innenfor (om du forstår)

Du trenger ikke å be ekstrahjelper, bare de du jobber fast med. Om det er det du ønsker.

Skrevet

Du ber dem du mener er venner. Enkelt og greit. Selv hadde jeg en kollega i vårt bryllup. Har man vært på et arbeidsted i mange år er man nesten mer kjent med kollegaene sine enn en ektefelle som dukket opp i fjor:)

Skrevet

Til vårt bryllup så ba vi en del av mannens kollegaer, men det var de få som vi hadde et privat forhold til også... Det er en ganske stor bedrift, og noen av de man jobber med der får man et bedre forhold til og blie venner på fritiden.

Skrevet

Da tror jeg at jeg ber de faste som jeg jobber sammen med! Vi er 5-6 stk som har jobbet sammen i 10 år, og vi har endel til felles så jeg ber dem til kaffen:)

Skrevet

Vi inviterte kollegaer som også er gode venner. Så jeg inviterte de to jentene fra jobben som jeg er sammen med på frititden og mannen inviterte 3 stk. Men vi inviterte kollegaer uten følge, vi kjenner ikke samboerne deres..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...