Gjest Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Godt med alt som er gjort. Greit å handle nå og fylle fryseren med det vi kan. Er ferdig med julegavene, så det er bare litt julemat igjen før vi kan slappe heeeeelt av i desember.
Lavendel*06*10* Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Fort deg !!! Det er jo bare 1 mnd igjen.. hehe
Gjest Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Åh...heldiggrisen du. Jeg har ikke begynt på noe av delene. Har vært så opptatt med eksamen, at det har gått meg hus forbi. Har en siste eksamen til slutten av neste uke, så da skal jeg begynne. Grue meg, siden det bare blir stress.
Gjest Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Vet det er god tid, men med voksende mage og generell allergi mot butikker og sentre i desember - gjør vi oss ferdig med det vi kan nå. Ser ingen grunn til å stresse i siste liten.
Gjest Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 Skjønner deg veldig godt Martinmamma. Har selv termin rett over jul, og jeg orker ikke ta med en 3 åring og en stor mage på juleshpping,,Enten det er mat, gaver eller noe annet. Derfor har vi også allerede pyntet til jul. Sjokkerende for mange, men det blåser jeg langt i. Merker at energien min er allerede svekket. Gjør akkurat det som passer deg best =9 Good jul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå