Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Og bruker dere det mye? Har litt lyst til å ønske meg til jul, menvet liksom ikke hvor mye det blir brukt. Kunne tenkt meg egentlig å gå på kurs også. Er jo litt stort å dra med over alt.
1881 Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Vi har, bruker det endel, har kjøpt det mest for og få bilder av høy kvalitet. Så på tv2 hjelper deg i går at vårt kom ut best i test så det sier vi oss meget godt fornøyd med. Har ikke tenkt og gå på kurs før man evnt får større linse til kameraet. Stort syns jeg ikke det er, men det går jo ikke i lommen slik som små digitalkameraer gjør.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Vi har begge deler! Tar MASSE bilder med speilrefleks! Hvis jeg skal steder hvor jeg er redd for at det skal bli stjålet eller det blir for mye å dra med seg, så tar jeg med det lille digital-kamera.. Anbefaler speilrefleks!!
ApriIbaby Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Har også det. Er velig fornøyd. Man kan lese seg til mye om foto
3 sjarmtroll <3 Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 Anbefales! Blir absolutt best bilder. Bruker kun speireflex når jeg tar bilder hjemme, og mange av de bildene jeg har tatt er like fine som de vi har tatt til fotografen. Som regel synes jeg d blir for stort å ha med seg (spørs jo hvor man skal da), men har et lite digitalkamera i stelleveska.
FrøkenSprøken Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 Vi har også både speilrefleks og vanlig. (Dvs. pappaen har speilrefleks og jeg har vanlig.) Vi bruker alltid speilreflekskameraet hvis vi er hjemme, eller hvis vi skal på turer hvor vi VET at vi kommer til å ta bilder. (Besteforeldre, båttur, aketur, tur i skogen, jul, ferier o.l.) Mitt kamera bruker vi vel egentlig nesten aldri, for vi glemmer å ta det med, men det er greit å ha hvis vi skal noen steder hvor vi ikke gidder å ha med det store kameraet. I svømmehallen bruker vi mitt da, for det er vanntett, så da slipper vi å være redde for at det skal bli ødelagt. Pappaen sitt er nemmelig veldig dyrt, for han er så glad i å ta bilder. Speilrefleks-bilder blir myyye bedre, så hvis du har råd vil jeg anbefale deg å kjøpe deg ett. Barn skifter uttrykk så fort at det kan være vanskelig å fange det med et vanlig kamera, men med speilrefleks kan du jo bare knipse ivei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå