Gurine Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Har spurt noen turer om du har lyst til å spå meg, men har ikke vært heldig å få noe svar enda Er det vanskelig å se noe på meg? Har to jenter fra før: 29.05.01 og 05.11.04. Lurer på om du ser noen flere barn på oss, og evt når og hva slags kjønn vi får. Jeg er født: 18.11.75 Han er født: 04.02.75 Hadde vært veldig moro å høre om du klarer å se noe
Gurine Skrevet 26. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2007 Forsøker å "mase" en tur til. Havner så langt ned på siden hele tiden så
Gurine Skrevet 26. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2007 J er den verste mase-kjærringa da..
Sunze Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 Hei Gurine Nei jeg kan ikke se flere barn på nåværende tidspunkt - ikke fordi at dere ikke kan få flere. Men det virker ikke som det er et ønske for dere begge to. Dette er imidlertid sånn situasjonen er idag; og mennesker har den frie viljen - ingen ting er fastlåst til å bli verken det ene eller det andre utfallet
Gurine Skrevet 27. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. november 2007 Takk for svar. Hadde håpet du så noe, men skjønner jo at fremtiden råder man over selv, så alt kan jo skje;) Du har rett i at dette ikke er et ønske fra min samboers side, men siden han av og til lar være å hoppe av i svingen, så tror jeg han er litt ambivalent til tider, da kan det jo skje et "uhell". Har blitt spådd av flere her inne, bl.a. at jeg skal bli gravid med en jente i nær fremtid, en gutt i mars og graviditet i mars (vet ikke kjønn), ellers at jeg skal bli gravid med en jente til sommeren, og at jeg vil få en gutt i løpet av 2009. Mener å huske at jeg ble spådd graviditet nå i november av ei som spådde meg tidlig i sommer. Jeg har jo en følelse av at det kanskje er du som har rett, at det ikke blir flere, men de andre gir meg jo et lite håp om at det kan skje noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå