Gjest Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Har en liten prins på 2,5mnd og han har siden han var 7uker sovet 5-7timer hver natt. Jeg ammer og gir siste måltid i 22-23tiden, og da sover han til 5-6tiden,får pupp og sovner igjen rett etterpå og sover til 8-9tiden. Er strålende fornøyd med dette selvfølgelig :-D Men kommer det til og vare? hehe, merker jo at jeg har blitt litt bortskjemt med min lille sovebaby men tenker jo litt på om kanskje det plutselig slår om? Om det er en fase han er inne i eller noe sånt?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Min begynte å sove hele natta fra han var 7 uker.. Gjør det fortsatt nå når han er 1 år.. Bortsett fra når han er syk eller får tenner, men det er jo nesten en selvfølge =) Håpe det varer hos deg også =)
Gjest hvanå Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Bare pris deg lykkelig Kommer sikkert perioder (ved/etter sykdom, ved tannfrembrudd osv) hvor han sover annerledes og dårligere, men tror nok han vil fortsette å være en rolig prins mht søvn sånn når alt er som det skal. Etterhvert blir han jo mer bevisst, så sikkert lurt å allerede nå skille natt og dag ved at det er minimal service på natta (kun mat, ikke prat og kos) og ikke lys (evn dempet). Og at morgenen markeres med "hurra NÅ er det morgen, på med lyset osv". Etterhvert vil han kanskje skyve 5-6 måltidet litt og sove hele natta, feks til 7, samtidig som du kanskje har tenkt å legge ham tidligere etterhvert? Kan kanskje i en periode by på litt "krangel" når han ikke skal ha mat på natta mer og likevel våkner av "gammel vane". Men det er jo lenge til dere trenger tenke på det:) Mine to har ikke sovet en hel natt før de har vært rundt 1 år gamle, så du får bare nyte ham:) Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå