Gå til innhold

NEI FY FAEN.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud.. I dag vet jeg ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg...

Jeg har uregelmessig mensen, men pleier å få den den 19 hver mnd..

Men ikke denne mnd... Tenkte med meg selv nei nei da er det utsatt denne mnd og da.. :/

Sambo har masa om at jeg skal ta en test, så i går så kjøpte han en til meg(en dobbel en faktisk) og den viste POSITIV :o

Hva faen... Jeg synes dette var skikkelig ekkelt.. Bestemoren min døde på onsdag og alt skjer med en gang... :(

Men selvfølgelig... Jeg skal ha barnet :D

Endelig.. UTEN pergo... gått på pergo i 1 år og ingenting har skjedd.. men når jeg tar pause fra pergo og driter i alt så kommer det :P

hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, d er rart me det...Synd å høre om bestemoren din:(

Gratulere så mye me spiren:)

Skrevet

Hei, tenker du har mye hormoner og følelser i sving nå (:

Kondolerer så mye med bestemoren din da. Rart hvordan livets gang er. Nå er du gravid og du har masse å glede deg til! Kos deg, dette er fantastisk. Lykke til

Skrevet

Bestemoren din har gitt sitt liv til den lille inni deg;-)

Kondulerer så masse med bestemor og gratulerer såååå mye med graviditet!! Prøv å nyte tiden framover da, og kos deg masse. Heldiggrisen!!! :-D

Skrevet

Kondolerer så mye med bestemoren din:(

Men gratulerer med svangerskapet!! Kos deg masse med den voksende magen, endelig ble det din tur:)

Skrevet

Gratulerer så masse med en liten spire :) Så flott og endelig . Masse lykke til.

Ellers veldig trist med din bestemor... Sender en go'klem til deg!

Skrevet

Gratulerer sååå mye med spiren!!! Og kondolerer med bestemor. Ønsker deg lykke til med magen, dette blir en spennende og fin tid fremover. *klem*

Skrevet

Trist med bestemoren din da, sender en trøsteklem!

GRATULERE SÅ MASSE MED SPIREN!!!

Lykke til videre!!

Skrevet

Aah, saa fantastisk! Gratulerer saa mye. Satt i min mormors begravelse og var 8 uker gravid for 4 aar siden. Kunne ikke si noe til noen, og det var veeeeeeldig spesielt.

Saann er livet vettu, noen kommer og noen gaar.

Stor stas, lykke til!

Klem fra meg,

Skrevet

kondolere med tapet av bestemor... men som sagt før her så e det der livets gang,..ta vare på de gode minnan du. ang at ting skjer når man minst tenk på det trur æ det ligg mye i. ei venninne av mor mi brukte 4 nesten 5 år uten å bli gravid, så bestemt dem seg for adopsjon og da dem fikk bilde av den lille vart ho gravid samme måned. så det ble ingen adopsjon sia reglan i norge nu e sånn.... men hele 3 unga etterhvert:)

lykke til:)

Skrevet

Tusen takk jenter :)

Jeg skal kose meg kjempe masse med alt sammen...

Lykke til dere alle sammen som prøver...

En dag blir det deres tur ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...