Bebis08 Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Jeg tenkte å kjøpe gavekort på hudpleie, er det lite med 300?? Må kanskje gi 500??????? Hva synes dere? Eller mer??
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Skal du kjøpe det til forlover? Hvorfor det *lurer litt*
Bebis08 Skrevet 23. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2007 Bare en gave som takk for at hun var forlover ( i august altså, lenge siden :-)
Snuppelupp og hengepupp Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Spør i den salongen der du tenker å kjøpe gavekortet. Hvis hudpleien koster 500 synes jeg du bør gi dette i gavekort. Men...jeg skal være forlover til våren, og jeg forventer ingen takk for hjelpen-gave. Synes ikke 300 er for lite, men gavekortet bør på en måte dekke hele behandlingen synes jeg.
Bebis08 Skrevet 23. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2007 Ja det er sant. Jeg må jo i hvert fall se at hun får noe for pengene, men tenkte at det er så mye å gjøre der at hun kan velge selv hva hun vil.....
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 24. november 2007 #6 Skrevet 24. november 2007 Jeg lurer litt på dette selv, egentlig.. Vi skal ordne oss sammen hos frisøren, og da tenke jeg å spandere hennes styling på henne. Den kommer på ca 1200 kr. Mulig det er litt mye, hadde egentlig tenkt 500 kr, så vet ikke. Ho regner ikke med å få noe, men vet at jeg har bestilt time til henne også da. Dette skal bli en uforglemmelig dag, og jeg er veldig takknemmlig for at hun er forloveren min så da syntes jeg hun forrtjener en liten takk
go*mamma*n Skrevet 30. november 2007 #7 Skrevet 30. november 2007 min forlover fikk bilde fra fotografen hun. Tok selv ut bildene hun ville ha, farger eller svart/hvir valgte hun selv! Syntes det var en fin gave å gi jeg. Kostet 600 kr.
Libido- Skrevet 30. november 2007 #8 Skrevet 30. november 2007 Vi spanderer sminke på bryllupsdagen og vi skal legge i noen kroner i kjole om det er ønskelig. Så har jeg lyst at jeg og henne skal ta masasje før vi blir sminket på bryllupsdagen. Får se hva det blir tid og penger til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå