Gå til innhold

Ønsker å bytte bort livet mitt her en ukes tid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

1 stk unge med oppkast og diare

1 stk bil kan følge om ønsket.

1 stk hus, kan jeg friste med boblebad?

Kan ordne kokk hvis nødvendig.

Ingen dyr.

Alt er av god kvalitet. Håper på mange svar.=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å nei du. Har vært igjennom tilsvarende for en uke siden. (dvs det varte i to uker). Nå i helgen venter hotellopphold med boblebad, shopping og hele pakka. Med til nå friske barn. Gnir det inn:)

Skrevet

Du kan bytte med meg!

Her får du:

-2 stk unger med falsk krupp som ikke sover om nettene fordi de hoster

-En sabla forkjølelse

-En eksamen neste uke

-En mann som ikke er hjemme før lille julaften

-En ok bil :)

-Kjøleskapet fylt med mat

-2 mus i bur som må gies mat hver dag

Er du klar? Så bytter jeg gjerne:)

Skrevet

Ja ja ja, vender det døve øret til.

I natt stod jeg med gule gummihansker, hot pans og en for liten topp, en bøtte med vann og halv flaske salmiakk.

Tenker nabon fikk vrangforestilling om meg, men har funnet ut at minst mulig klær lønner seg når man skal vaske 100 liter sry, minst, sånn strødd litt rundt opp på veggene og lign.

Herlig, kan jeg friste med pengesum?

Skrevet

"truruikkejegharpengernokåæ?" Shopping, liksom...et sted hvor man kan shoppe på ordentlig...:)

Skrevet

ok

1 stk unge som har det stort sett festelig om natta så ingen i huset får sove. blitt en jævel til å drite. eller nokså blid. 1 års dagen feires med slekt å venner i morgen.

1 stk skolejente som nekter å gjøre lekser om dagen, liker ikke mat og nekter å drikke væske. får da ont i hodet og blir sliten/slapp. går forøvrig på en del fritidsaktiviteter.

1 bil man den brukes hovedsakelig av mannen siden jeg/ du er i permisjon. skal du ha den må du sørge for å være klar med minsten og kjøre han til skolen, og hente han igjen på ettermidagen, dette delegger selvfølgelig for minstens søvnrytmer, men er verdt det når det er mye en trenger.

1 stk hus på landet, ikke boblebad men har jo noen nabokuer som godt kan stirre deg i senk om du er selskapssjuk. heder de sier møøøøøøøøøøøø også. ellers flott natur omfivelser og en fin utsikt over en fjord. huset fyres hvoedsakelig på ved så du bør kunne bære litt ved i løpet av en dag.

1 stk stressa mann i eksamens tid. ellers nok så kjekk og grei, han liker å sjarmere. lager god mat bare ikke nå når det er eksamen. hans verste side er at han samler på donaldblader og vinylplater.

1stk hund, type langhåret shcefer, kjepe nydelig og snill. har desverre ørebetennelse nå og må derfor dryppes i ørene. stakar.men elsker gobitenen hun får etterpå. løpetiden nermer seg. så hun er en smule rar om dagen.

huset må gjøres klart, kaker må bakes til i morgen, for så og måtte vaske etter selskapet også.

faen jeg har ombestemt meg, men det hadde faktisk vært gøy å fått vært litt i noen andres sko en gang tror jeg hadde lært mye og satt mye mere pris på ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...