Gå til innhold

Strekkmerker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har fått det? Når kom de i såfall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fått masse strekkmerker.... de kom ganske tidlig. Er i uke 33 nå og har hatt de leeeeeeeeeenge!

Skrevet

Har ikke fått noen, er i uke 37:-) Håper det holder seg slik de siste ukene også. Har smurt masse med cacoabutter stick og jordnøttolje - har aldri hatt så myk hud.

Skrevet

Er i uke 33/34, ikke fått noen, og har ikke smurt noe heller. Merkelig hvor forskjellig det der er... Lurte liksom på om jeg burde forvente at de dukket opp snart, men da kan det tyde på at jeg kanskje hadde fått dem allerede hvis jeg skulle da:-)

Skrevet

Har fått et par strekkmerker de siste ukene. Er nå i uke 39.

Forrige gang fikk jeg også et par strekkmerker de siste ukene, det var også den perioden vektøkningen var høyest.

Har lagt på meg ca 1 kg pr uke de siste ukene pga en del vann i kroppen og regner med at det er det som har gjort at huden har sprukket.

Skrevet

Er jo hormonelt og genetisk dette.

Ei venninne fikk faktisk strekkmerker allerede i uke 7.

Og så er det jo mange som får når de går over tida.

Noen som har prøvd de produktene fra Mama mio?

Jeg kjøpte en olje, vet at det ikke funker mot strekkmerker, men den tok faktisk kløen jeg hadde på magen - så det var verdt det.

Nå har jeg kjøpt en sånn "boob-krem" fra samme merke hehe

Der sto det "aim north - not south" hihihi

Regner ikke med den funker, men den lukter innmari godt:)

Skrevet

jeg fikk mine strekkmerker nokså sent, husker ikke helt nøyaktig når. de kan komme helt fram til dagen man føder. så man er aldri helt trygg. vet flere som fikk rett før fødselen som trodde de hadde vært heldige!

Skrevet

har fått litt nå over lengre tid, men det er under navlen så heldigvis vil de ikke vise så fryktelig mye senere når jeg skal (kanskje) gå med bikini. Det er uansett verdt det:)

Skrevet

Jeg har fått en del "solstråler" rundt navlen.

De kom 3 dager før termin. og har blitt noen flere etter det.

Skrevet

34 uker og ikke fått noen nye! har fra første svangerskap, og da kom de tidlig!

Siste svangerskap fikk jeg heller ingen, var ivrig da etter å smøre meg. Smører meg nå også en til to ganger for dagen men er nå gått tom for oljen så siste dagene har jeg ikke smørt meg inn.

Tror det er mye hormonelt jeg som bestemmer det her!

Vi får bare leve med det;-)

Skrevet

I første svangerskap fikk jeg noen ved navlen siste uka før fødsel..denne gangen har jeg ikke fått noen ennå..er 30 uker..smører ikke

Skrevet

Heldig dere da! Fikk strekkmerker rundt navlen rundt den tiden jeg fant ut at jeg var gravid! Har bare blitt værre og værre etter det...

Skrevet

Tror nok dette er både genetisk og kanskje hormonelt.... dette er mitt tredje svangerskap og jeg har ingen strekkemerker (så lang) er nå i uke 36, jeg har ikke smurt meg m noe... men jeg unngår og vaske meg så mye m såpe på magen..

Skrevet

Er i uke 39,gått opp 30 kilo.. Har ikke ett eneste strekkmerke,vært veldig flink til å smøre. Kjøpt cacaobutter på bodyshop.. Veldig bra.. :)

Skrevet

er 36+6 og ikke fått strekkmerker,har gått opp ca 10 kg. Smører meg med vanlig fuktighetskrem. Så får vi se om de dukker opp i den siste innspurten.

Skrevet

Ikke for å skuffe deg, men i mitt forrige svangerskap fikk jeg strekkmerker den dagen jeg fikk gutten min. Så det kan fort snu seg med det:-)

Håper det går bra med deg da.

PS!!! Hvert av mine strekkmerker betyr ingenting, det som betyr noe er min sønn på snart 6. Han er verdt alle strekkmerker og vel så det:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...