Gå til innhold

Flere som har barn som ikke vil kose??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min første kunne sitte på fanget lenge, jeg sang og trallet for henne, kosa oss masse. Mens han andre her han skal IKKE sitte på noe fang å bli kosa med. Det er kun hvis han sitter på fanget å får mat han gjør det, men ikke noe mer enn det. Han vil bare ned på gulvet å krype og gå rundt bordet å ta ting. Han er en travel liten en på 9 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han synes vel verden utenfor mammas fang er mer spennende :-)

Som du selv sier så er han en travel liten - så han vil bare utforske.

Mine barn har hatt sine perioder med mer behov for kosing, og i perioder vil de bare ha kos av pappaen eller bare av meg.

Barn er jo veldig forskjellige med ulike behov som svinger fort i hvilken alder de er i.

Han søker vel trøst og kos hvis han er trøtt, i dårlig form eller har slått seg?

Skrevet

Jepp!

Jeg har en gutt som ikke har tid til å sitte på fanget og kose! Han er nå 1 år!

Skrevet

Ta det med ro, det kommer tilbake når de blir litt større. Min på 20 mnd har ikke tid, men de på 4 og 6 år er veldig kosete. :)

Skrevet

eldsta her var ikke kosete,hadde lopper i blodet hver gang jeg tok henne på fanget. Ble litt bedre etter at hun lærte å gå faktisk, og nå som snart 2-åring kan hun sitte på fanget og kose litt. Men ikke mye da, må helst lese en bok eller gjøre noe samtidig...

Skrevet

Fram til jenta mi var sånn 1,5 år (tror det var rundt de tider) ville hun knapt kose, og jeg husker jeg hadde et innlegg tilsvarende ditt her på DIB. Hun hadde rett og slett ikke roen over seg til kos. Opp på fanget, og så ned igjen etter to sekunder.....

Nå er hun veeeldig kosete, og om morgenen kan hun gjerne ligge i en time og kose hvis hun har mulighet. Hun kommer ofte og setter seg på fanget for å kose gjennom dagen også (og blir der.....).

Det du opplever nå, er heeeelt normalt! Og unger er jo også veldig forskjellige når det gjelder kosing.

Skrevet

Jeg glemte å skrive at nå er hun 2 år og 4 mnd. Det er særlig de siste månedene hun har likt veldig godt å kose.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...