nenja Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Har Goretexsko til poden på 2,5 år, men ser at han blir våt på beina i slapsevær. Tenker derfor å kjøpe en form for cherrox som er barn og holder fuktighet ute, men som ikke blir superklam inni (han har en tendens til å svette på føttene). Må være en sko som ikke er for tung. Er Viking Cherrox bra? Hva koster noe slikt? Noen andre merker dere er fornøyd/missfornøy med? På forhånd takk!
Nickeguri Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Jeg kjøpte Viking Cherrox til jenta mi på to år for noen dager siden, så jeg vet ikke om jeg er fornøyd eller ikke med dem ennå. Men de kostet i hvert fall 179 kroner på Obs. Har sett Cherrox flere steder til 149. Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe Viking Thermo, som skal være bedre enn Cherrox. De blir visst ikke så stive ved kuldegrader etc. Men det har vært helt umulig å få tak i dem, i hvert fall i riktig størrelse. Og jeg har vært i x antall butikker. Viking Thermo koster 399 på Euro sko (ikke alle Euro sko som har dem) og 379 på XXL.
ToPrinsesser<3 Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Jeg har Skofus cherrox og de fungerer helt fin. Koster ca 250,- på Skoringen. Ellers har www.aktivebarn.no en støvel som heter Kamik Snowkone Camo, denne skal visst være helt super. Koster 499.
nenja Skrevet 23. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2007 Tusen takk for svar, skal ta en titt etter Vikting Thermo og de skoene på aktive barn.no'
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå