hedi&lille leah Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 hei! Er i uke 28 nå og de siste ukene har jeg vært plaget av tung pust.Det føles noen ganger som jeg ikke får nok luft i lungene og er kjempeekkelt!nesten så jeg begunner å hyperventilere noen ganger fordi jeg blir så nervøs av den følelesen. Noen fler som har det slik?
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Jeg er 19+4 og har det slik noen dager, kjempeekkelt ja!! Må sette meg ned, og konse ordentlig på å få inn nok luft. Vet ikke hva det kommer av...
3troll blir til 4troll Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 jeg sliter med det samme problemet fælt... hiver etter pusten i ett sett , hjelper å strekke seg med armene rett opp og å ligge flatest mulig ... er nok fordi babyen nå strekker seg så høyt opp mot ribbebena..
Nybakt_mamma=) Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Har det samme problemet, er i uke 27. Noen ganger er det rett og slett vanskelig å få i seg nok oksygen synes jeg, blir til at jeg må konsentrere meg med å ta dype drag (men det er litt slitsomt i lengden)
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #5 Skrevet 24. november 2007 Jeg er straks 26 uker på vei og har synes en stund at det er tyngre å puste ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå