Gå til innhold

Svigermor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da vi ventet barn var jeg innom alle nettsteder og så på fotografer her i bergen, da jeg kom over et nydelig bilde, familiebilde som jeg så ville ha. gledet meg så til å kunne hege opp det bildet i min stue. Jeg kan ikke si jeg har noe godt forhold til min svgermor, og da min samboer plumpet ut med at vi skulle til fotografen og ta gravid bilder bare himlet hun med øynene og spurte om jeg var helt dum. Da vår sønn var 5 uker skule vi ta det etterlengtede bildet MITT, Jeg var så overlykkelig, det føltes som en stor del av meg.

Da hun fikk se dem syns hun i midlertid ingen av de bildene jeg var med på var fine, kun de av hennes sønn og barnebarn.

Må hadde hun sendt melding til sambo om at det eneste hun ønsket seg, det eneste hun ville ha og det eneste hun ville bli glad for av det bildet Mitt.

er jeg egoistisk som ikke vil gi henne det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er overhodet ikke egoistisk, men kanskje du kan prøve å bite i det sure eplet å gi henne et bilde, for å muligens opprette et forhold til svigermor.

Hva mener sambo?

Skrevet

Be henne lage seg en kopi selv, hadde ikke kastet bort så mye som et øre på henne.

Skrevet

jeg har prøvd så godt jeg kan ang henne, hun fikk bære min sønn til dåpen men sa ikke et ord til meg hele resten av dagen. Kun da de skulle gå sa hun at nå måtte jeg være snill med min sønn. får meg til å føle som en forferdelig mor.. de ødela hele dåpen..:-(

sambo mener det går seg til etterhvert.

Skrevet

Velg ut et bilde DU liker. Om svigermor ikke liker det, så er ikke det ditt problem.

Hun virker ganske ufin spør du meg, så hadde nok "tatt igjen med samme mynt".

Skrevet

Svigermødre er et eget folkeslag, ikke ta deg nær av det. Håper jeg aldri blir en slik svigermor...

Skrevet

ville gitt henne et bildet til jul jeg..

og jeg ville nok valgt ut det bildet jeg syntes var finest selv ja...

hehe.. tenker hun henger det opp jeg =)

Skrevet

Syns du skal svelge litt av kamelen, og spytte ut resten.

Gi ho bilde som ho vil ha, men ikke av en særlig stor format, kanskje 13*18 eller no, og i en passe pen ramme. kanskje du finner en med bare sånn støttefot og ikke vegg oppheng:o))))

Så henger du selv opp bilde som du vil ha på din vegg selvfølgelig.

Man må velge sine kamper, og hvis dette er VELDIG viktig for deg, så spytt ut hele kamelen...;o)))

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...