MartheMor+Lillegutt Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Jeg har vært kvalm i to dager nå. Og da mener jeg sånn skikkelig kvalm, løper på do og tror jeg må spy hele tida. Men har ikke kasta opp. Dette er første gang siden jeg slutta på p-pilla (1 1/2 år siden) at jeg har hatt sånne symptomer, og da stiger jo selvfølgelig håpet. Men er det for tidlig å teste? Har IKM på søndag...
ღSpirelillღ Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Man skal jo helst vente til IKM, men selv har jeg testet positivt 4 dager før jeg... Da må du bare huske at du kan få negativt resultat og likevel være gravid. Lykke til! Hold oss oppdatert da, spennende å følge med.
MartheMor+Lillegutt Skrevet 23. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2007 Tusen takk for lykkeønskninger:) Men er det noen vits i å ta test nå? Bør vel helst være med morgenurin eller?
ღSpirelillღ Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Ja, skal vel helst det.. men hvis du ikke drikker så mye fremover og venter noen timer med å gå på do blir jo urinen mer konsentrert... selv hadde jeg ikke klart å vente et minutt til var jeg deg, jeg er alt for utålmodig. Har allrede brukt opp 7 tester og har fortsatt en uke til IKM, men jeg er litt rar da... :-)
MartheMor+Lillegutt Skrevet 23. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2007 Hehe, merker at jeg sliter litt selv også. Jeg er på jobb, men jobber på sykehus og har apotek rett borti gangen her. Merker at testene roper på meg..hehe:)
ღSpirelillღ Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 Hehe..Det skjønner jeg godt.... Jeg hadde ventet noen timer, så tatt testen... Og nå må du nesten, for nå er jo jeg like spent på resultatet som deg..Hihi :-) Neida, skal ikke presse deg, gjør det du føler for du.. er du gravid er du jo det om noen dager også...
MartheMor+Lillegutt Skrevet 23. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. november 2007 Ja skal ikke se bort ifra at jeg tar en test om et par timer. Er egentlig ikke så redd for negativ test, synes det er MYE verre når tanta kommer... Dessuten begynner jeg å bli vant til negative tester etter å ha prøvd en god stund, så det kommer uansett ikke som noe sjokk. Var til utredning hos privat gyn for et par uker siden, og han var ikke helt fornøyd med svømmerne til sambo. Så hvis sædprøven ikke er bedre i januar, så blir vi henvist for prøverør. Etter at jeg fikk vite dette har jeg fått et mye mer avslappa forhold til prøvingen:)
ღSpirelillღ Skrevet 23. november 2007 #8 Skrevet 23. november 2007 Da ønsker jeg dere masse lykke til!! Hold meg oppdatert....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå