Gå til innhold

Snuppa absolutt elsker tv!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så vittig å se på henne vri seg rundt slik at hun får sett den uansett hvor jeg legger henne. Hun fryder seg og smiler så jeg har ikke hjertet til å nekte henne en liten stund.. :) Noen som vet noen om hvor skadelig det evt. er..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten vår synes også at TV er kjempespennende. Tipper at det er de sterke fargene som beveger seg som er fint å se på. Det er utrolig morsomt å se reaksjonen hans når vi skrur av TVen når vi ser at han ser på :) Vi lar han se på vi, men sørger for at han ikke er for nærme TVen. Tror ikke det er noe skadelig egentlig.

Skrevet

Snuppa vår også ELSKER tv`n, og vi lar henne se på... Ikke for nærme da. Tror ikke det er skadelig med littegrann.

Vi kan liksom ikke skru av tv`n heller da storesøster ser på barnetv.

Skrevet

Min kjære samboer har lest et sted på nette at barn ikke bør se på TV før d er 3 ÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg aner ikke hvor han har lest d, men jeg ville nå ikke ha latt barna se for mye tv.....

Skrevet

jenta vår liker å å se på tv. Hun sitter mellom oss i sofaen og ser 70s show når vi spiser middag. Da sitter hun å smiler og skravler til seg selv, skikkelig morsomt å se på :) Så lenge babyen har det bra så går det vell bra. Blir de overstimulert så merker man jo det fort.

Skrevet

D var nok den ja. Det blir jo veldig vanskelig å holde barna helt borte fra tv til de er 3 år, ingen enkel oppgave d.

Men jeg ønsker heller at barnet mitt skal være ute å leke fremfor å se en film, men d er nå min mening!

Skrevet

Jo det er klart, det ønsker vi å. Vi setter jo ikke snuppa foran tvn bare for å sette henne der. Det er jo kun når vi skal spise, og hun blir suttrete av å bare sitte å kikke på noen leker.

Skrevet

Jeg er helt enig i at barn ikke skal bli satt foran tvn eller se for mye tv, slik det står i artikkelen. Men denne er jo helt irrelevant for mitt barn på 4 mnd. Hun ser ikke noe av handlingen, hun ser bare farger og bilder som beveger seg. Det var strålingen fra tv jeg tenkte på.

Skrevet

Leah er også hel gal etter tv, jeg vil ikke at hun skal se på tv så jeg snur henne bort, og det er morsomt å se på hvor hun vrir å vrenger å seg for å se tv`n:) Hun får lov av pappan å se på tv, men bare en liten stund..for jeg liker det ikke, men lar de nå ha sin lille kosestund:) Når bare jeg å hun er hjemme så er ikke tv på, men er pappa hjemme så er tv på døgnet rundt..så jeg klarer neppe å holde henne unna tv til hun er 3 år:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...