PrettyPink Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Til dere som har hatt SA: Hvor fort ble dere gravid etter noe sånnt?
nenja Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Hadde en menstrasjon i mellom (som anbefalt) så ble jeg gravid igjen!
hm hm Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Med en gang, rakk ikke å ha mensen:) Har termin om noen dager nå og alt ser veldig bra ut:)
hm hm Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 Legen anbefalte å ha ihvertfall 1 mens først, men samtidig sa han at han ikke hadde noe vitenskapelig belegg for å anbefale det. det var bare praksis å si det...
HTC Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 Jeg hadde en SA, ble gravid på neste eggløsning. Denne endte også som en SA og jeg ble igjen gravid på neste eggløsning. Denne gangen gikk det bra og jeg har nå en nydelig 1 åring :-)
PrettyPink Skrevet 23. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. november 2007 Dette var oppmuntrende å lese. skal på sykehuset for evt. utskrapning den 30, så etter det er det vel bare å prøve igjen.
nenja Skrevet 23. november 2007 #8 Skrevet 23. november 2007 Etter hva jeg skjønte er det ikke uvanlig å bli raskt gravid igjen. Kroppen kjenner igjen hva som skjer og tar det befruktede egget til seg i stedet for å støte det fra seg (som ved SA). Jeg krysser fingrene at det går like fort for deg, Lykke til!
PrettyPink Skrevet 23. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 23. november 2007 Når dere fikk tilbake mensen igjen, kom den da etter vanlig syklus? eller ble syklusen endret?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå