Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Jeg har sånn angst for å treffe barnet mitt for første gang. Er LIVREDD for at noe skal være galt med henne , at jeg ikke har lykkes i svangerskapet , å klart å bære frem barnet mitt på en skikkelig måte. Jeg har røyka endel under hele svangerskapet , å dette spiser meg opp levende nå! Er så kjempe redd for at noe skal skje under fødselen , at det ikke kommer en lyd i det hun kommer ut , at hun er hjerneskadd , eller har andre skavanker. Jeg gruer & er livredd for akkurat det første møtet.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Hei:-) jeg røyka under to svangerskap jeg å . . . . Og, har i dag to friske,sunne barn. Tror ikk du skal bekymre deg så mye. Værre med alkohol. . Narkotika. . Etc. . :-)gled deg heller, til å hilse på produktet av deg og mannen:-)klem
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Nei men det er ikke selve røykinga som er problemet , men bare den skrekken for å treffe barnet. Jeg kommer sikkert ikke til å ville holde henne i det hun kommer ut , i reddsel for at noe skal være galt med henne. Jeg kjenner jeg gruer meg så sinnsykt Selv om jeg gleder meg til å være ferdig , til å bli mamma, men akkurat det første møtet har jeg helt angst av!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå