Gå til innhold

Ikke fødselsangst men...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sånn angst for å treffe barnet mitt for første gang. Er LIVREDD for at noe skal være galt med henne , at jeg ikke har lykkes i svangerskapet , å klart å bære frem barnet mitt på en skikkelig måte. Jeg har røyka endel under hele svangerskapet , å dette spiser meg opp levende nå!

 

Er så kjempe redd for at noe skal skje under fødselen , at det ikke kommer en lyd i det hun kommer ut , at hun er hjerneskadd , eller har andre skavanker. Jeg gruer & er livredd for akkurat det første møtet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:-) jeg røyka under to svangerskap jeg å . . . . Og, har i dag to friske,sunne barn. Tror ikk du skal bekymre deg så mye. Værre med alkohol. . Narkotika. . Etc. . :-)gled deg heller, til å hilse på produktet av deg og mannen:-)klem

Skrevet

Nei men det er ikke selve røykinga som er problemet , men bare den skrekken for å treffe barnet. Jeg kommer sikkert ikke til å ville holde henne i det hun kommer ut , i reddsel for at noe skal være galt med henne. Jeg kjenner jeg gruer meg så sinnsykt Selv om jeg gleder meg til å være ferdig , til å bli mamma, men akkurat det første møtet har jeg helt angst av!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...