en liten+en til! Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 sønnen min er nå 10mnd og får en flske mme i senga på kvelden, når slutter man med det?
Storebror & Lillesøster Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Min har aldri fått det,men det har jeg også gjort med vilje for og slippe og ta opp den kampen når man skal slutte,han har alltid fått grøt som siste måltid ogkl 18-18.30 og legger seg kl 19,han får vann til maten ,har begynt å drikke fra sugerør og det er kjempegør,etterhvert som han blir ett år blir det sikkert vanlig melk til kvelds.
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Min snupp er 19 mnd og får flaske på kvelden. Det er hennes kveldskos. Hun får vanlig melk i den, og litt lunken. Men hun får den i stuen. Så går vi og pusser tenner og legger henne etter det. Min mening er vel at 19mnd er litt sent... Men nå får hun straks en lillebror, så jeg får drøye litt med å ta den bort.. Men 10mnd synes jeg absolutt ikke gjør noe.
Fire småtroll Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 Vi sluttet med flaske da vi sluttet med mme, det gjorde vi når de var ca året. Etter det fikk de drikke bare fra tutekopp og glass.. Men vi ga aldri flaske i senga da, de fikk kveldsflaska i stua før vi pusset tennene. Men noen ganger sovnet de med flaska i armkroken i sofaen da, og de kveldene ble det dårlig med tannpuss :-)
Twintipp og himmelblå Skrevet 23. november 2007 #7 Skrevet 23. november 2007 Han får en flaske melk nå og da.. Ikke i sengen nå da, men i løpet av kvelden. 10 mnd. er jo ingen alder:o) Koselig det:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå